Poster: tom-j
nee dit lijkt me idd niet goed, maar wel ontzettend grappig.
ik denk dat je USB hub wordt verstoord door de radio frequentis van je telefoon. ik had dit bijv. ook met mijn radio. als ik de radio aan had staan, en mijn (oude) tel was in de buurt dan ging hij ruisen en raar doen als mijn telefoon afging. ik heb nu echter een nieuwe tel en nu heb ik er geen last meer van.
wat voor tel heb jij??
oplossing: telefoon uit de buurt houden van je USB hub?it's as easy as that.
Poster: StagiarPoster: tom-j
nee dit lijkt me idd niet goed, maar wel ontzettend grappig.
ik denk dat je USB hub wordt verstoord door de radio frequentis van je telefoon. ik had dit bijv. ook met mijn radio. als ik de radio aan had staan, en mijn (oude) tel was in de buurt dan ging hij ruisen en raar doen als mijn telefoon afging. ik heb nu echter een nieuwe tel en nu heb ik er geen last meer van.
wat voor tel heb jij??
oplossing: telefoon uit de buurt houden van je USB hub?it's as easy as that.
Ik heb een Iphone 3G, ik houd 'm idd uit de buurt van m'n hub dan maar, dat speakers gaan ruisen en piepen bij telefoonsignaal is gebruikelijk overigens. Maar dat zul je sowieso wel weten
ja I know dat het eigenlijk niet gek is bij speakers etc., maar bij een USB-hub??
@estacy: ja dit had ik eerst ook. ik had een sony ericsson en toen had ik dit ook me me HP, speakers en radio. nu heb ik een LG Arena en nu heb ik gek genoeg nergens last van.
Poster: BootstrapNever trust trust!
Wie koopt er dan ook een usb-hub van Trust? Dat vertrouw je toch niet
Ik zou even bellen naar Trust, misschien weten ze waar het aan ligt en of het vaker voorkomt.
Poster: Bootstrap
Wie koopt er dan ook een usb-hub van Trust? Dat vertrouw je toch niet
Ik zou even bellen naar Trust, misschien weten ze waar het aan ligt en of het vaker voorkomt.
Poster: Stagiar
Zo dan, flinke ervaring met allerhande USB Hubs die niet van trust zijn en verder ken je alle producten van Trust?
Het was een geintje... Trust betekent vertrouwen
Hehe ok, niet begrepen dan. No hard feelings!
Ik heb geen idee of het met een 'duurdere' te maken heeft. 20E voor 'n USB hubje vind ik veel geld.
Ik denk dat het uiteindelijk goedkoper is om m'n telefoon 'n halve meter verderop te leggen dan om 't dubbele te betalen voor hetzelfde effect
Sure, geen probleemWas ook wel een flauw grapje, haha?
Peper / Zout vullen een hoop onzin op
Poster: Gery
meestal nemen de kabels RF straling op, waarschijnlijk heeft trust bespaard op de kabels en is de verbinding tussen je macbook en hub met een niet afgeschermde usb kabel. probeer eens of je het ook nog voorhebt door gewoon een andere usb kabel tussen je laptop en hub te steken
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.