Blinder info!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJEddyB    posted on 07-11-2009 12:44
Ik ben van plan om een blinder te kopen (4 of 8 spots).
Zijn deze enkel gestuurd met een lichtpaneel? Of kunnen deze ook manueel bediend worden?
bedankt alvast

What do you think about Blinder info! ??

Vote :   

feestbeest    posted on 07-11-2009 13:20
Licht eraan.
De kans is groot dat het DMX gestuurt is.
Maar de vraag is dan ook koop je alleen een frame?of koop je hem kompleet waar spots inzitten vntl. een dimpack, of moet je dit zelf nog doen?
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Mixt-Ape    posted on 07-11-2009 13:26
Poster: feestbeest
Licht eraan.

Hardy har har!
User edit by Mixt-Ape on 07-11-2009 @ 13:26:41 (31%)
Flexii    posted on 07-11-2009 13:54
Poster: feestbeest
Licht eraan.

Leuke woordspeling:P

Ik neem toch aan dat je bij dingen die je koopt vooraf nagedacht hebt over wat je ermee wil, en een blinder zet je niet op standalone, dat is iets wat in discotheken en theater gebruikt wordt als bepaald effect. Dit sluit je dus aan op dmx
DJEddyB    posted on 07-11-2009 16:53
h?h?, leuk!
Ja want ik zoek een relatief goedkope oplossing eigenlijk voor een zaal toch aanzienlijk te verlichten.
Ik heb momenteel 4 mushrooms, double derby, wat multicolors beams etc... Maar ik zou toch iets meer licht wil creeeren...
Iemand een idee?
Flexii    posted on 07-11-2009 17:02
Poster: DJEddyB
h?h?, leuk!

Ja want ik zoek een relatief goedkope oplossing eigenlijk voor een zaal toch aanzienlijk te verlichten.

Ik heb momenteel 4 mushrooms, double derby, wat multicolors beams etc... Maar ik zou toch iets meer licht wil creeeren...

Iemand een idee?

Hoezo niet gewoon Parren?
feestbeest    posted on 07-11-2009 17:02
Sorry voor mijn spellings fout(Lang leven de dislecten)
Nu on topic,
Ja koop parspot's.
JE verlicht hier de zaal goed bij en het geeft ook ene leuk efect ook.
Je bent uitraart wel wat kwijt voor zon setje.
Ik heb even gekeken en ik heb wel een leuk setje gezein.
Je komt zo rond de 230E en dan kan i ook eventueel op DMX.
veel s6
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Estacy    posted on 07-11-2009 17:08
een blinder heeft maar ??n kleur, LED parren bijv. geven ook veel licht, zijn DMX gestuurd en kunnen van kleur veranderen
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Flexii    posted on 07-11-2009 17:12
Poster: Estacy
een blinder heeft maar ??n kleur, LED parren bijv. geven ook veel licht, zijn DMX gestuurd en kunnen van kleur veranderen

LED parren zou ik dan nu net weer niet pakken, als je een grote zaal in een keer wil verlichten,, ledparren komt veel en veel minder licht vanaf dan gewone parren, tenzij je de echte hebt, maar dan weet je wat je kwijt bent
Estacy    posted on 07-11-2009 17:16
Ik zie nergens een budget, dus ja Winking my eye
Flexii    posted on 07-11-2009 17:30
h?h?, leuk!

Ik welCool
DJEddyB    posted on 07-11-2009 18:18
h?h? jongens, ja voor pars had ik reeds gezien, maar voor 'the good stuff' ben je inderdaad weer een hoop geld kwijt h?...
Ik zal nog eens wat rondkijken... ?thanks iedereen !
Tekhead    posted on 07-11-2009 21:49
zo duur zijn parren niet hoor
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Estacy    posted on 08-11-2009 13:57
Poster: Flexii

?relatief goedkope oplossing?.

Ik welCool

In mijn ogen betekent relatief goedkoop een goede prijs/kwaliteit verhouding. dus hij kan 500E per par relatief goedkoop vinden als je kijkt naar wat hij ervoor terugkrijgt.

T_G    posted on 08-11-2009 14:00
Ik ben van plan om een blinder te kopen (4 of 8 spots).
Zijn deze enkel gestuurd met een lichtpaneel? Of kunnen deze ook manueel bediend worden?

bedankt alvast

Voor zover ik weet zijn Blinders gewoon lampen die worden gesuurd op stopcontact indien je ze op lichttafel wil aansluiten douw je gewoon een kabel in de XLR uitgang
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
Flexii    posted on 08-11-2009 14:12
Poster: Estacy
In mijn ogen betekent relatief goedkoop een goede prijs/kwaliteit verhouding. dus hij kan 500E per par relatief goedkoop vinden als je kijkt naar wat hij ervoor terugkrijgt.

Nee in dit geval zoekt hij een relatief goedkope manier om een zaal goed te verlichten, daarom komt hij met de blinders, in deze context zijn ledparren (par 64 rgb 3W triled) dus een relatief dure oplossing, t.o.v. hallogeen parren of blinders

This is an old Topic

No new postings for 5.661 days.
 Post CommentThat would be 188.7 months
or a whopping 15.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

275 Users online: 51 Guests (224 Unknown)
Pages generated today : 55.275
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.443.649