Poster: feestbeest
Licht eraan.
Poster: feestbeest
Licht eraan.
Poster: DJEddyB
h?h?, leuk!
Ja want ik zoek een relatief goedkope oplossing eigenlijk voor een zaal toch aanzienlijk te verlichten.
Ik heb momenteel 4 mushrooms, double derby, wat multicolors beams etc... Maar ik zou toch iets meer licht wil creeeren...
Iemand een idee?
Poster: Estacy
een blinder heeft maar ??n kleur, LED parren bijv. geven ook veel licht, zijn DMX gestuurd en kunnen van kleur veranderen
h?h?, leuk!
Ja want ik zoek een relatief goedkope oplossing eigenlijk voor een zaal toch aanzienlijk te verlichten.
Poster: FlexiiPoster: DJEddyB
?relatief goedkope oplossing?.
Ik wel
In mijn ogen betekent relatief goedkoop een goede prijs/kwaliteit verhouding. dus hij kan 500E per par relatief goedkoop vinden als je kijkt naar wat hij ervoor terugkrijgt.
Ik ben van plan om een blinder te kopen (4 of 8 spots).
Zijn deze enkel gestuurd met een lichtpaneel? Of kunnen deze ook manueel bediend worden?
bedankt alvast
Poster: Estacy
In mijn ogen betekent relatief goedkoop een goede prijs/kwaliteit verhouding. dus hij kan 500E per par relatief goedkoop vinden als je kijkt naar wat hij ervoor terugkrijgt.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.