Poster: ciderke
Het is een gewone macbook (geen pro)
- 2.0 Ghz Intel core duo
- 2 GB 667 MHz DDR2 RAM-geheugen
- 2MB L2-cache geheugen
- besturingssysteem is dus Snow Leopard: 10.6.1 (laatste versie)
Poster: bartezzz
Ik heb nu ook pro besteld dus ik zou je eventueel een serial kunnen geven om traktor scratch pro te installeren?
Bovendien werd er nergens vermeld dat de ontwikkeling van de gewone Traktor Scratch zou stopgezet worden.
Ontmoedigingsbeleid? Dit is duidelijk een verplichting en geen ontmoediging.
?
Inderdaad, maar ik hoef helemaal niet die nieuwe features te hebben. Ik wil gewoon bij m'n oude vertrouwde Traktor Scratch blijven
Dat is volledig correct, maar als ik een auto koop en een jaar later vinden ze die nieuwe, verbeterde motor uit die 10% van de aankoopprijs van de auto kost dan kunnen ze je ook niet verplichten om die nieuwe motor erin te laten plaatsen. Ik bedoel: leuk dat ze die motor uitgevonden hebben, maar dat interesseert me niet. Ik ben tevreden met de motor die ik heb en rij daar liefst iets langer mee rond dan 1 jaar.
?
Jij schijnt die marketing allemaal heel erg logisch te vinden, maar hoever zou jij daarin gaan? Als je eerst al de aankoopprijs van die software betaalt en vervolgens brengen ze nog eens elk jaar een 'revolutionaire' update uit die telkens 70 euro kost, zal jij dat blijven slikken? Of als ze voor de volgende update nu eens 140 euro vragen? Neen, ik vind niet dat wij, als klanten, dit moeten pikken en daar gerust een opmerking mogen over maken.
Poster: BouncyPoster: bartezzz
Ik heb nu ook pro besteld dus ik zou je eventueel een serial kunnen geven om traktor scratch pro te installeren?
Ben je gek in je hoofd ofzoIk heb laatst al een update gekocht van traktor maar dus ik heb al pro en ik heb nu het pakket met de audio8 gekocht dus ik heb die serial toch nog over straks...
Poster: Sandr...lange tekst...Uw betoog kwam er op neer dat ik eigenlijk niet verplicht ben om up te daten naar de PRO-versie omdat ik nog altijd kan downgraden van Snow Leopard naar Leopard. En daar heb je natuurlijk wel gelijk in, en dat is ook het sterke punt van NI. Omdat dit inderdaad het geval is valt hen niets ten laste te leggen en ze zijn juridisch volledig correct bezig.Maar dat neemt niet weg dat het natuurlijk absurd is om bij een oud besturingssysteem te blijven voor slechts 1 programma en dergelijke toeren te gaan uithalen met m'n computer. Ik heb nu Snow Leopard gekocht, ik heb ook niet veel zin om die nu in de vuilbak te gooien. Dus het is geen ?chte verplichting in de strikte zin van het woord, maar het vergt gewoon zodanig veel opofferingen dat het eigenlijk wel een verplichting is.Ze zijn dus juridisch wel correct bezig maar op professioneel vlak vind ik het maar van weinig respect getuigen voor de klanten. Zeg nu zelf, je ziet gewoon de marketing-trucjes van mijlenver. Alles mooi inkaderen, een mooie naam geven, een kapitaal spenderen aan reclame maar als het er op neer komt mag ik, de klant, alweer 70 euro dokken voor een update die ik niet wens, van een programma die ik amper een jaar in m'n bezit heb en die me 600 euro heeft gekost. Dat is wel de werkelijkheid, en daar is het hen ook om te doen natuurlijk.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.