Poster: Esmee
wat was precies je bedoeling met die lichtspot?
Lichtspot is pure aanvulling op de lichtapparatuur van de avond zelf. Tijdens de avond hebben we diverse colorlasers en een geheel trusssysteem tot onze beschikking en als extra toevoeging willen we een airspotlight installeren die in de lucht schijnt.
Poster: Estacy
gewoon een paar movingheads op het dak. ziet er wel gaaf uit
Movingheads op het dak lijkt mij niet zo slim idee, aangezien deze moeilijk afgedekt kunnen worden voor de regen

.
Poster: Nvie
Maak i.p.v. dat clich? carr? een giga kerstboom van truss, en hang er allemaal van die LED bollen in?
Ik
weet niet of jullie een beetje fraai schoolpand hebben, maar je zou
kunnen overwegen om het uit te lichten (beetje rood/groen doet al snel
kerstig aan).
Het idee van een trusskerstboom vind ik erg leuk. Moeten alleen even kijken of dit te realiseren valt qua verlichting (brandveiligheid, welk materiaal gaan we voor de kerstboom gebruiken, etc. etc.). Vorig jaar hebben we de entree naar de grote zaal verlicht met stand alone moving heads en 8-par statieven met groene, witte en rode tinten. Erg vet idee, in combinatie dat we alles hadden afgerokt met zwart sterrendoek, dus de gehele school was omgebouwd tot discotheek.
Poster: Bawb
Ik weet niet of ik dit mag posten
Maar van mij zouden deze danseressen wel mogen komen op een kerstgala 
Haha, is een idee, maar we willen het imago netjes houden.

Poster: Xtremer
Groene en rode lasers, danseressen kan ook, maar op een school
? Misschien een glitterkanon en wat spiegelbollen.
Spiegelbollen hebben we standaard hangen met een diameter van 1 meter. Glitterkanon... tsja, vind ikzelf niet echt een toegevoegde waarde om aan het kerstimago toe te voegen, dit kan je meer gebruiken met een valentijnsgala o.i.d.
Heeft er toevallig iemand verstand van sneeuwkanonnen betreft het effect op kleding?
Poster: Lucalicious
ik
zou denk ik een paar scanners op het dak zetten die dan over de de rode
loper heen scannen, dat ziet er denk ik vet uit. ook zou ik met je
lichtshow proberen veel rood en groen te gebruiken, en kijken of je met
beamers op twee schermen wat kerstmannen enzo kan
projecteren.
We gebruiken hiervoor stand-alone movingheads. Daarnaast willen we ook een diashow maken, van foto's die tijdens het kerstgala worden gemaakt en direct worden doorgelinkt aan de computer (om de 10 ? 15 minuten uploaden naar het scherm...) Bedankt voor je tip!
Edit:
vorig jaar hadden wel een aantal dames deze pakjes aan, volstaan deze ook

?