Poster: Carrera
CDJ-1000 mkII kan wel mp3's afspelen... Dat werd mij deze week toch verteld door verdeler (ok, ik had mkII erbij moeten zetten)
ONZIN !!!!
De CDJ-1000 (en de MK2) speelt GEEN MP3's af....
Wie is je verdeler ? Deze moet toch beter geinstrueerd worden
Poster: PatrickBeuken
Nu heb ik me de BCD2000 van Behringer besteld. Het blijft speelgoed, maar deze vind ik stukken beter dan de DJ Console van Hercules. In jouw geval zou ik dus voor de BCD2000 van Behringer gaan...
Poster: FrankyN
Ja Duure hobby maar als je iets koopt moet je het wel gelijk goed doen anders heb je er egt spijt van.
Ik heb ook een Numark cdx gekocht maar daar doe ik niks meer mee..
Poster: Floris70
Oke mensen. Ben even op vakantie geweest dus sorry voor de late reply. Ik heb alles gelezen en kom er wel een beetje uit. Naast de verhitte discussies over of de spelers nu wel of geen mp3 onderstuenen wil ik toch nog weten of er goedkopere alternatieven zijn dan pioneer.
Thanks!
Poster: Gilles
en ook die kan het niet.
quote: |
poster: Carrera Wat ik persoonlijk zou aanraden is het volgende: Koop 2 table top CD-spelers met MP3 functie. Dan kun je een heleboel mp3' op cd branden (voordeel want je moet geen 30 cd kisten meeslepen naar je feestjes). De beste maar ook duurste die dit kan in de PIONEER CDJ1000. Ook de DENON S3500 kan dit denk ik. Iets minder duur in de PIONEER CDJ200. Die kost nu een goede 500 EUR per speler. |
Poster: djrandier
kan ik btw een mengpaneel aansluiten op een versterker voor autotuning?
quote: |
Poster: djrandier kan ik btw een mengpaneel aansluiten op een versterker voor autotuning? |
Poster: Carrera
CDJ-1000 mkII kan wel mp3's afspelen... Dat werd mij deze week toch verteld door verdeler (ok, ik had mkII erbij moeten zetten)