Poster: JZL
Ik heb ze al genoemd. De Xone 42 vind ik zelf de meer beheerlijke mixer van de 2.
Ok, met een Pioneer 700 sta je mss wel dichter bij de 800 die je overal vindt..
maar voor thuis te mixen vind ik de Xone wat beter aanvoelen, zien, en horen.
Die effects en midi kunnen mij persoonlijk niets schelen.
En wat heeft die Pioneer anders te bieden dat A&H niet heeft?
Poster: Snoey
Om antwoord te geven op je vraag: die suggesties wil ik niet maken, elk antwoord is in strijd met de mening van een ander. En daarnaast val ik Xone niet aan en verdedig ik Pioneer ook niet, maar bleef ik bij mijn vraag neutraal, dus hier hoef ik dus ook geen antwoord op te geven.
Echter suggereer jij wel dat een Xone op alle vlakken beter is dan een Pioneer. Ik wil graag weten wat die vlakken zijn, en als ik het dus goed begrijp, zijn jou genoemde vlakken: ergonomie en het 'mooier ogen'.?
Dan vind ik de reactie 'Gewoon weg een betere mixer?op elk vlak!' nog al overmoedig als je met 2 vlakken aankomt.?
Vandaar dus mijn vraag:?
Zou je mij eens een paar vlakken willen noemen??
Poster: Jorrit
Ik zie hier weer een hoop mensen roepen dat de X:one betere geluidskwaliteit heeft. Het zal wel een gebrek zijn in mijn muzikale opvoeding, maar kan iemand me uitleggen hoe (gekleurd) analoog geluid beter is dan een volstrekt neutrale digitale mixer?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.