Poster: ArTy
House/electro zou ik toch ook voor de djm kiezen, ik gebruik redelijk vaak een echo of delay op mijn djm-800 (neem aan dat de 700 dit ook heeft). Verder heeft de DJM ook een filter die goed genoeg is.
Poster: MCO
(Daarnaast wilde ook nog even jullie mening weten over, mocht ik overgaan tot de koop van de djm700, in welke winkel ik deze zou kopen) In een dj winkel uit Enschede, waar al een paar topics en discussies over zijn geweest kan je deze mixer voor 759 euro nieuw krijgen, ze zijn dan geen officiele pioneer dealer en bieden dan geen service zoals de 2 jaar garantie die andere winkels wel bieden. In een voor jullie wel bekende shop uit Goes bieden ze deze service wel en kan ik de mixer met 5 procent korting voor ongeveer 845 nieuw krijgen. Welke keuze zouden jullie maken, die 90 euro extra betalen, of er vanuit gaan dat het zoals meer spullen van pioneer lang en zonder kapotte onderdelen meegaat en die 90 euro besparen?
Poster: ArTy
House/electro zou ik toch ook voor de djm kiezen, ik gebruik redelijk vaak een echo of delay op mijn djm-800 (neem aan dat de 700 dit ook heeft). Verder heeft de DJM ook een filter die goed genoeg is.
Poster: Stefjuuh
Ik draai liever zonder filter dan zonder echo/delay...
Poster: Esmee
wettelijk gezien zijn alle producten die je kunt kopen voor 2 jaar verzekerd. Lang leve de Nederlande wet. In die 2 jaar hoort de winkel volledig de reparatie kosten te betalen. Buiten die 2 jaar, zijn ze verplicht om nogsteeds mee te betalen aan de reparatie, zolang de levensduur van het apparaat is. EN Dat is dus geen 2 jaar bij een apparaat van 700 euro.
Poster: JollyJunkie
Ik zou voor de Xone gaan, faders van een DJM-800 bevallen mij namelijk niet, en ik denk dat de faders van DJM-700 niet/nauwelijks verschillen.
Poster: NoodPoster: JollyJunkie
Ik zou voor de Xone gaan, faders van een DJM-800 bevallen mij namelijk niet, en ik denk dat de faders van DJM-700 niet/nauwelijks verschillen.
Daar ben ik toch niet mee akkoord, de DJM-800 heeft vrij zware faders waar de DJM-700 zeer licht schuift.
En ik kan alleen maar toevoegen dat ik de DJM-700 een supermengpaneel vind!Oke, dit wist ik ook niet, ik ging er maar vanuit dat de DJM-700 hetzelfde zou voelen, is dus niet zo, DJM-800 faders vind ik inderdaad te zwaar.Maar waarom ga je ze niet gewoon allebij even uittesten?
Poster: JZL
Ga voor de Xone. Gewoon weg een betere mixer?op elk vlak!
Poster: TheDutchDecks
zo een opmerking heb je natuurlijk niks..
trouwens dan zoude we die wel vaker in club's zien staan he in de plaats van een djm-600/800.
wat dolivieira zegt ga lekker in de winkel uitproberen, klant is koning
en als je effecten wilt is de keuzen natuurlijk niet zo moeilijk.
Hahaha sorry dat je niks aan m'n opmerking heb.
Gewoon geen zin een hele verdediging op te stellen voor de Xone.
Als je een mixer wil, moet je ze gaan testen en is de keuze persoonlijk.
Iedereen heeft andere prioriteiten en smaken.
De 600 koopt?zo goes als?niemand meer voor een club en is praktisch 10jaar ouder dan de Xone 42.
De 800 is in een andere klasse en ligt dichter bij de 92, dus is een vergelijking niet correct!
Subjectief, de Xone vind ik mooier ogen, ergonomisch ietsjes beter.. geluid kan ik niet zeggen,
maar ik zou verwachten dat ze allebei top zijn. Als je midi en meer effecten wil.. ga voor de 700.
Ga voor de Xone. Gewoon weg een betere mixer?op elk vlak!
Poster:?Mixt-Ape
Om effe te antwoorden op de vraag in de startpost: je mist GEEN effecten van de 700. De filter lijkt helemaal nergens naar, is totaal niet deftig instelbaar en de rest van de effecten is gewoon zo afgezaagd als wat. Wat je wel mist zijn de low-quality faders die bovendien nog eens veel te kort zijn en de geluids- en bouwkwaliteit die bijna tot aan de enkels van die van de Xone komt! Aan jou de keuze...
Poster: Snoey
Zou je mij eens een paar vlakken willen noemen? Ben ik wel nieuwsgierig naar.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.