Poster: Razing
Ik ben opzoek naar leuke cd-spelertjes + een mixer en misschien nog een hoofd-telefoon.
Ik heb goede recensies gehoord over de Reloop serie. Maar ik weet echt niet wat 'k moet aanschaffen...
Ik verdien gemiddeld 150 euro per maand. En heb al aardig wat opgespaart, maar het is bijna weer jaarwisseling dus daar gaat ook weer heel veel geld heen.
Ik heb ookal gekeken naar een CDJ-1000 of 2000.
En dan moet 'k ook nog eens cd's branden, niet dat dat zo'n probleem is, maar ik bedoel alles indelen enzo en de cd's kopen. Zijn zulke cd-mappen niet "kant en klaar" te koop, vol met cd's en ge-ordened?
Bedankt voor alle snelle reacties!
Ik wil geen miskoop doen, en heb slechte recensies gehoord over de CDJ400, en omdat de CDJ1000 toch nog steeds de club-standaard is, ben ik daar na gaan kijken.
Binnenkort verdien ik ongeveer 250/300 per maand. En ik denk dat je makkelijk de CDJ-1000 2ehands voor 1800 op de kop kan tikken, momenteel zit ik ongeveer aan de 300 euro. Ik zou ook lekker kunnen sparen en voor een CDJ-1000 kunnen gaan.
Als ik weet hoe ik de cd's moet branden, dan is het geen probleem, en welke cd-map handig is, UDG? Ik wil zobiezo de cd's dubbel branden, anders krijg je dat gezeik zoals JZL al zei: als je 2 tracks wilt mixen, en ze staan op dezelfde cd, dan gaat 't niet h? ).
Poster: Stagiar
Die laatste vraag, omg.
Poster:?Stagiar
Die laatste vraag, omg.
Woow jij woont in een mooie plaats!
Bedankt voor je reactie Jolly.
Maar ik heb gezien dat de CDJ-1000's ook als MIDI werken: http://www.youtube.com/watch?v=7yzMqWO0RJY&hd=1
Bedankt voor alle snelle reacties!
Ik wil geen miskoop doen, en heb slechte recensies gehoord over de CDJ400, en omdat de CDJ1000 toch nog steeds de club-standaard is, ben ik daar na gaan kijken.
Binnenkort verdien ik ongeveer 250/300 per maand. En ik denk dat je makkelijk de CDJ-1000 2ehands voor 1800 op de kop kan tikken, momenteel zit ik ongeveer aan de 300 euro. Ik zou ook lekker kunnen sparen en voor een CDJ-1000 kunnen gaan.
Als ik weet hoe ik de cd's moet branden, dan is het geen probleem, en welke cd-map handig is, UDG? Ik wil zobiezo de cd's dubbel branden, anders krijg je dat gezeik zoals JZL al zei: als je 2 tracks wilt mixen, en ze staan op dezelfde cd, dan gaat 't niet h? ).
Poster: BoydGrift
Ten eerste zou ik gaan kijken voor de cdj800mk2. Deze speler heeft alle functies die een doorsnee DJ nodig heeft. Als je dan een keer op een CDJ1000, een DVJ1000 of een cdj900 of cdj2000 moet draaien is dat allemaal geen probleem. Ze werken kwa opzet nagenoeg het zelfde.
Als mixer kun je kijken naar bijv. de DJM400(mijne is te koop). Je kan deze ook te klein vinden met te weinig kanalen, dan kun je gaan kijken naar een pioneer djm700 of djm800. Verder vind ik de Xone42 van Allen&heath ook een hele mooie keuze.
Poster: JollyJunkie
Boyd, deze kerel heeft nog nooit gear aangeraakt, is een CDJ-800, en een DJM-700/800 of Xone 42 dan niet lichtelijk overdreven?
Je word er een goede DJ van als je met basis gear begint, als je dan alles goed onder de knie hebt kan je voor uitbreiding gaan kijken als een soort van extra stukje mogelijkheden wat je aan je basis-techniek kan plakken.
Trouwens Razing: Als je 14 bent (ben ik ook) hoe verdien je dan 250-300 in een maand?
Ik wou dat ik zoveel verdiende.
Poster: jannickv
Ook dit is niet echt nuttig te noemen xD je eigen topic bevuilen hoe durf je :D
lekker nuttige reactie -_-' zeg dan niks...
btw voor eerste set heb ik reloop altijd schitterend gevonden
Poster:?Razing
En dan moet 'k ook nog eens cd's branden, niet dat dat zo'n probleem is, maar ik bedoel alles indelen enzo en de cd's kopen. Zijn zulke cd-mappen niet "kant en klaar" te koop, vol met cd's en ge-ordened?
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Woow jij woont in een mooie plaats!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.