Klinkt spannend, laat me een beetje denken aan de bouquet reeks, hoop dat dat geen belediging is. Mooi vindt ik ook dat jou DJ een female DJ is. Ik ben een beetje expert hier wat dat betreft

Poster: sam-46
Op de achtste maat zet Iris de schuif ..
Wat me meteen opvalt waarom niet de engelse benaming? Echt een ieder die DJ is zegt fader. Ik zelf werk met beats en niet met maat. Misschien onderdeel van een mixtechniek waarmee ik niet bekend ben of is maat de vertaling van beat. Graag dan wat uitleg. Trouwens wat is een beatbox?
?Haar hoofd beweegt op het ritme van de beat, haar ogen houden de
lampjes in de gaten zonder dat het haar veel moeite kost. .
"Head boppen" is typisch, goed gezien. Behalve lampjes houden we stand van de knopjes en schuiven in de gaten. En ook het display van de CD players. Ik weet niet hoeveel detail je wilt. Maar ik erger me aan als details niet kloppen, kun je beter niks noemen. Maar wel goed gezien dat het in 1 oogopslag kan en geen moeite kost.
haar vingers gaan door het rek en pakken een schijfje. Die gaat in deck A,
DJ's die met cd's werken gebruiken meestal een cd map waardoor je bladert en geen rek.
even de beat vastzetten met de cue, .
Niet typische DJ term. Of je zou moeten zeggen de downbeat van een phrase (sorry ken nederlandse vertaling niet) vastzetten d.i. de eerste beat. And here are you suddenly english speaking 'miss'.
de beat vastzetten met de cue, in haar rechteroor controleren
Als wordt voorbeluisterd met 1 oor is het meestal de linkeroor. Er is nl. ook een functie split cue op de mixer. Standaard is de pfl output dan links en de master output rechts in je headphone te horen met deze functie geactiveerd.
Wel lastig om een overgang te beschrijven zonder dat het te technisch wordt heh....
I.p.v. deck A en B, zou ik gewoon de cd gaat in de vrije deck schrijven. En je schuift de schuif open (ja krijg je als je geen fader wil gebruiken, miss sam?

) van de deck met het volgend nummer.
Nou hoop ik niet dat al mijn vele negatieve kritiek je heeft gedemotiveerd. Want volgens mij wordt het een mooi en spannend verhaal. Trouwens is je DJ een heel erg mooi meisje?