De Late Leeuw Chat Corner Deel 26 (38/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 18-10-2009 16:04
User edit by Esmee on 18-10-2009 @ 16:35:52 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 26 ??

Vote :   

Stefjuuh    posted on 09-11-2009 07:50
Poster: Esmee
Brrrrr ik heb het ijskoud... en dan moet ik nog zo naar buiten op de fiets ook Cool

Ik ken dat, ritjes uithoorn amstelveen zijn al ruk, maar zo vroeg en zo koud al helemaal vervelend.. Misschien toch maar mn een DJ set incl. speakers op mn fiets bouwen..!
Bootstrap    posted on 09-11-2009 07:57
Zo, goedemorgen deze morgen Happy, laughing Even ontbijten en dan lekker een stukje met de bus naar de universiteit, want mn fiets is nog steeds stuk..
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Mathiz    posted on 09-11-2009 09:58
ik heb ?ook nog een klein vraagje ivm stukjes uit een liedje snijden.
Als ik nu een song wat beter en sneller mixbaar wil maken en kleine stukjes eruit wil knippen doe ik dit het beste met audacity? en verlies ik dan geen kwaliteit als ik het terug naar mp3 omzet ?
Flexii    posted on 09-11-2009 11:00
Poster: JollyJunkie
Kan iemand mij even helpen:

Eerst downloade ik al mijn muziek illegaal?Cool

Kwaliteit was alleen niet goed, ID-tags ook niet en het was ook gewoon respectloos voor artiesten.

Nu wil ik dus tracks kopen op beatport, heb mijn crate al helemaal samengesteld, heb het geld er voor, alleen kan ik het zelf niet kopen, omdat ik nog geen creditcard heb aangezien ik maar 14 ben.

Dus ik ging even aan me pa vragen of hij dat wou doen voor mij, en dat ik het geld dan gewoon terug aan hem gaf.

Alleen dan zegt ie: Nee ik wil niet dat je muziek koopt, slaat nergens op, heb je nog lang niet nodig want je draait nog niet op grote feesten en over een half jaar draai je de 'oude' nummers toch niet meer.

Leuke is trouwens dat hij zelf rond de 300 gekochte CD's heeft...

Weet iemand een argument om hem over te halen??Cool

Of je koopt je cd?s in de winkel, of je download ze bijvoorbeeld op dance-tunes dan heb je geen creditcard, dus goedkeuring van je vader, nodig
Snoey    posted on 09-11-2009 13:03
Poster: matezo
ik heb ?ook nog een klein vraagje ivm stukjes uit een liedje snijden.
Als ik nu een song wat beter en sneller mixbaar wil maken en kleine stukjes eruit wil knippen doe ik dit het beste met audacity? en verlies ik dan geen kwaliteit als ik het terug naar mp3 omzet ?

Beste is met Ableton, daar kan je ook mee complex warpen. Dat houdt in dat wanneer je het tempo veranderd, je geen (minder snel) artifacten hoort. Daarna kan je hem converteren naar wav. Dus kwaliteits verlies zal je niet hebben.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Bootstrap    posted on 09-11-2009 14:35
Ik heb me toch weer een partij vette muziek gevonden Cool Zoek Caravan Palace maar eens op. Het is een mix tussen house, electro, indie en jazz. Heel erg funky en lekker om naar te luisteren dus. Ik ga het straks maar even proberen te draaien Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Leo981    posted on 09-11-2009 15:08
Poster: Flexii
Poster: JollyJunkie
Kan iemand mij even helpen:

Eerst downloade ik al mijn muziek illegaal?Cool

Kwaliteit was alleen niet goed, ID-tags ook niet en het was ook gewoon respectloos voor artiesten.

Nu wil ik dus tracks kopen op beatport, heb mijn crate al helemaal samengesteld, heb het geld er voor, alleen kan ik het zelf niet kopen, omdat ik nog geen creditcard heb aangezien ik maar 14 ben.

Dus ik ging even aan me pa vragen of hij dat wou doen voor mij, en dat ik het geld dan gewoon terug aan hem gaf.

Alleen dan zegt ie: Nee ik wil niet dat je muziek koopt, slaat nergens op, heb je nog lang niet nodig want je draait nog niet op grote feesten en over een half jaar draai je de 'oude' nummers toch niet meer.

Leuke is trouwens dat hij zelf rond de 300 gekochte CD's heeft...

Weet iemand een argument om hem over te halen??Cool

Of je koopt je cd?s in de winkel, of je download ze bijvoorbeeld op dance-tunes dan heb je geen creditcard, dus goedkeuring van je vader, nodig
 Maar als je cds koopt, heb je altijd kans dat je vader je gewoon ?terugstuurt om ze terug te brengen:P

Bouncy    posted on 09-11-2009 15:21
Iemand dit ding al gezienConfused
K weet neit wat ik er van moet vinden....
EDIT: Shit... AboutDJ had hem eerder Unhappy
RiX    posted on 09-11-2009 15:36
gister op 3fm 2 kaarten gewonnen voor Extrema re:create (oud en nieuw party). Cool

Luitjes ervaring met extrema oud en nieuw?
Tekhead    posted on 09-11-2009 18:49
Poster: Bouncy
Iemand dit ding al gezienConfused

K weet neit wat ik er van moet vinden....

EDIT: Shit... AboutDJ had hem eerder Unhappy
 google ff, mss is er al een review over
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tekhead    posted on 09-11-2009 18:51
Poster: Esmee
Brrrrr ik heb het ijskoud... en dan moet ik nog zo naar buiten op de fiets ook Cool

Hela watjes, koud, ik sta een hele dag buiten te werken met koud water, vanaf 06:00 u vandaag
Flexii    posted on 09-11-2009 18:54
pff deze week nog examen m&o, nederlands en wiskunde en dan heb ik het er gelukkig weer ff opzitten heb het helemaal gehad met leren de hele tijd
Adrien1989    posted on 09-11-2009 18:56
@Tekhead:
Wat doe je zowaar de hele dag buiten met koud water. Maak je een schaatsbaan ofzo??Cool
Flexii    posted on 09-11-2009 18:59
Poster: Adrien1989
@Tekhead:
Wat doe je zowaar de hele dag buiten met koud water. Maak je een schaatsbaan ofzo??Cool

of de verwarming van zijn zwembad reparerenCool
Adrien1989    posted on 09-11-2009 19:00
Zwembad zou nu wel koud zijn ja :o
Tekhead    posted on 09-11-2009 19:01
Ramen wassen, op groote hoogte !
Adrien1989    posted on 09-11-2009 19:11
Waarom geen warm water gebruiken?Cool?Cool
DAW    posted on 09-11-2009 19:12
Poster: Tekhead

Hela watjes, koud, ik sta een hele dag buiten te werken met koud water, vanaf 06:00 u vandaag

Heb je zelf voor gekozen.... Winking my eye
Ieder zijn eigen keuze?Cool
http://EOSfotografie.nl
justjustin    posted on 09-11-2009 19:22
wil er iemand nog een Koolsound cds-125?voor en kratje bier + verzendkosten? (vindt het overdreven om een topic hiervoor aan te maken! )
niiicola    posted on 09-11-2009 19:25
Hoe groot moet het kratje zijn Tongue
Ik wil wel graag een cd speler!

EDIT: mag ik ook contant betalen, ben 13 en kom de winkel niet uit met een krat bier Tongue
Gewoon.
User edit by niiicola on 09-11-2009 @ 19:26:46 (100%)
Adrien1989    posted on 09-11-2009 19:27
Als ik in woerden woonde ofzo zou ik hem wel komen halen, ik vind de verzendkosten niet de moeite waard Happy, laughing. Op ??n of andere manier zou ik me er anders wel mee kunnen vermaken whewhe.
@Nicola:
Ik val van m'n stoel denkz :D
User edit by Adrien1989 on 09-11-2009 @ 19:27:41 (33%)
justjustin    posted on 09-11-2009 19:27
Poster: niiicola
Hoe groot moet het kratje zijn Tongue
Ik wil wel graag een cd speler!

24flesjes of nattuurlijk 10/15 euries
niiicola    posted on 09-11-2009 19:28
10/15 euro ervoor? Dat wordt wss een deal! Weet nog niks zeker, ff met m'n vader overleggen.... Ik heb er nu geen tijd voor want we hebben toetsweek... Hou hem nog ff gereserveerd voor mij plz!
Gewoon.
Saskia    posted on 09-11-2009 19:31
Ik wilde ook Unhappy
justjustin    posted on 09-11-2009 19:31
Poster: niiicola
10/15 euro ervoor? Dat wordt wss een deal! Weet nog niks zeker, ff met m'n vader overleggen.... Ik heb er nu geen tijd voor want we hebben toetsweek... Hou hem nog ff gereserveerd voor mij plz!

plus verzendkosten>>> dan hou ik m ff appart voor je heb geen haast Winking my eye
Poster:?Saskia
Ik wilde ook Unhappy

tis dat?niiicola eerst is! maar het is officieel geen deal nog! hij ?moet nog overleggen! alles is nog open Winking my eye
User edit by justjustin on 09-11-2009 @ 19:34:04 (60%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

191 Users online: 12 Guests (179 Unknown)
Pages generated today : 15.823
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.270.888