Poster: Esmee
Brrrrr ik heb het ijskoud... en dan moet ik nog zo naar buiten op de fiets ook
Poster: JollyJunkie
Kan iemand mij even helpen:
Eerst downloade ik al mijn muziek illegaal?
Kwaliteit was alleen niet goed, ID-tags ook niet en het was ook gewoon respectloos voor artiesten.
Nu wil ik dus tracks kopen op beatport, heb mijn crate al helemaal samengesteld, heb het geld er voor, alleen kan ik het zelf niet kopen, omdat ik nog geen creditcard heb aangezien ik maar 14 ben.
Dus ik ging even aan me pa vragen of hij dat wou doen voor mij, en dat ik het geld dan gewoon terug aan hem gaf.
Alleen dan zegt ie: Nee ik wil niet dat je muziek koopt, slaat nergens op, heb je nog lang niet nodig want je draait nog niet op grote feesten en over een half jaar draai je de 'oude' nummers toch niet meer.
Leuke is trouwens dat hij zelf rond de 300 gekochte CD's heeft...
Weet iemand een argument om hem over te halen??
Poster: matezo
ik heb ?ook nog een klein vraagje ivm stukjes uit een liedje snijden.
Als ik nu een song wat beter en sneller mixbaar wil maken en kleine stukjes eruit wil knippen doe ik dit het beste met audacity? en verlies ik dan geen kwaliteit als ik het terug naar mp3 omzet ?
Poster: FlexiiPoster: JollyJunkieMaar als je cds koopt, heb je altijd kans dat je vader je gewoon ?terugstuurt om ze terug te brengen:P
Kan iemand mij even helpen:
Eerst downloade ik al mijn muziek illegaal?
Kwaliteit was alleen niet goed, ID-tags ook niet en het was ook gewoon respectloos voor artiesten.
Nu wil ik dus tracks kopen op beatport, heb mijn crate al helemaal samengesteld, heb het geld er voor, alleen kan ik het zelf niet kopen, omdat ik nog geen creditcard heb aangezien ik maar 14 ben.
Dus ik ging even aan me pa vragen of hij dat wou doen voor mij, en dat ik het geld dan gewoon terug aan hem gaf.
Alleen dan zegt ie: Nee ik wil niet dat je muziek koopt, slaat nergens op, heb je nog lang niet nodig want je draait nog niet op grote feesten en over een half jaar draai je de 'oude' nummers toch niet meer.
Leuke is trouwens dat hij zelf rond de 300 gekochte CD's heeft...
Weet iemand een argument om hem over te halen??
Of je koopt je cd?s in de winkel, of je download ze bijvoorbeeld op dance-tunes dan heb je geen creditcard, dus goedkeuring van je vader, nodig
Poster: Bouncygoogle ff, mss is er al een review over
Iemand dit ding al gezien
K weet neit wat ik er van moet vinden....
EDIT: Shit... AboutDJ had hem eerder
Poster: Esmee
Brrrrr ik heb het ijskoud... en dan moet ik nog zo naar buiten op de fiets ook
Poster: Adrien1989
@Tekhead:
Wat doe je zowaar de hele dag buiten met koud water. Maak je een schaatsbaan ofzo??
Poster: Tekhead
Hela watjes, koud, ik sta een hele dag buiten te werken met koud water, vanaf 06:00 u vandaag
Poster: niiicola
Hoe groot moet het kratje zijn
Ik wil wel graag een cd speler!
Poster: niiicola
10/15 euro ervoor? Dat wordt wss een deal! Weet nog niks zeker, ff met m'n vader overleggen.... Ik heb er nu geen tijd voor want we hebben toetsweek... Hou hem nog ff gereserveerd voor mij plz!
Poster:?Saskia
Ik wilde ook
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.