De Late Leeuw Chat Corner Deel 26 (37/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 18-10-2009 16:04
User edit by Esmee on 18-10-2009 @ 16:35:52 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 26 ??

Vote :   

ferano    posted on 08-11-2009 17:36
Poster: Leo981
Middag, het wordt veel te vroeg donker!Cool

Inderdaad, doordeweeks ga je naar je werk/school in het donker en kom je thuis in het donkerUnhappy Daarom zijn er zoveel mensen depri elke winter:')
Tomazos    posted on 08-11-2009 17:36
Poster: Tekhead

mij mss wat hard uitgedrukt, weet ook wel dat je het niet persoonlijk bedoelde natuurlijk, daar hoef je je niet voor te verontschuldigen. Maar ik bedoelde ook eigenlijk, dat ik meer dan 25 jaar ervaring heb, en een bekende dj in forbidden en die hard prive feestjes (soms illegaal), en daarom niet kan tevreden zijn met veel minder, ik weet dat de meeste hier op djr nog schoolgaande zijn, en uiteraard 375,00 euro zeer veel vinden, maar ik kan je verzekeren dat in de scene waar ik veel draai, dit nog aan de lage kant is. Voor mij is 375,00 euro minder WOW dan voor de jonkies hier.

oke, jah ik zit er wel iets onder.. maar stond even te kijken van 375 voor 3 uurtjes,.. met speciale dage snap ik dat wel.. ik zit helemaal intoo the allround scene.. dat verdiend ook niet slecht, zijn ook weinig mensen die zich daarmee bezig houden, maarja, ieder ze dingHappy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Tekhead    posted on 08-11-2009 17:44
daar is niks mis mee met de allround scene, als je het maar leuk vindt, dat is het belangrijkste.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
ferano    posted on 08-11-2009 17:51
Poster: Tekhead
daar is niks mis mee met de allround scene, als je het maar leuk vindt, dat is het belangrijkste.

Sterker nog, het is een stuk moeilijker, want je weet niet altijd even goed waar je publiek goed op reageerd^^
Tomazos    posted on 08-11-2009 18:04
Poster: ferano

Sterker nog, het is een stuk moeilijker, want je weet niet altijd even goed waar je publiek goed op reageerd^^

dat vind ik persoonlijk meer een uitdaging dan 1 uur lang 128/130 bpm alleen maar house deuntjes gaan staan mixen,
(no offence voor de dj's die dat wel doen),

en ik zou niets liever meer willen Happy, laughing,

je weet nooit wat voor publiek je kan verwachten.. bij een feest met een specifieke genre is het al wat makkelijker vooraf in te schatten wat ze willen horen

ik heb voor iedereen respect die ze eigen ding doet.. en het leuk vind..

of je nou een clown bent met een rode neus die staat te jongleren voor kinderen.. of dat je op bruiloften partyen/jongeren centra's of al wel in discotheken staat te draaien en niets liever wilt..

(voordat ik aangevallen ga worden door de house dj's hier)
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 08-11-2009 @ 18:08:39 (62%)
Bootstrap    posted on 08-11-2009 18:08
Ben ik het zeker mee eens tomazos Happy, laughing Het is soms erg lastig om aan te voelen wat je op welk moment moet draaien, zeker op het begin van de avond als nog niemand danst. Neemt niet weg dat ik feesten waarbij het genre al bekend is toch leuker vind. Het is dan ook weer een grote uitdaging om origineel te blijven en het publiek te verbazen.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
JollyJunkie    posted on 08-11-2009 18:17
Kan iemand mij even helpen:
Eerst downloade ik al mijn muziek illegaal?Cool
Kwaliteit was alleen niet goed, ID-tags ook niet en het was ook gewoon respectloos voor artiesten.
Nu wil ik dus tracks kopen op beatport, heb mijn crate al helemaal samengesteld, heb het geld er voor, alleen kan ik het zelf niet kopen, omdat ik nog geen creditcard heb aangezien ik maar 14 ben.
Dus ik ging even aan me pa vragen of hij dat wou doen voor mij, en dat ik het geld dan gewoon terug aan hem gaf.
Alleen dan zegt ie: Nee ik wil niet dat je muziek koopt, slaat nergens op, heb je nog lang niet nodig want je draait nog niet op grote feesten en over een half jaar draai je de 'oude' nummers toch niet meer.
Leuke is trouwens dat hij zelf rond de 300 gekochte CD's heeft...
Weet iemand een argument om hem over te halen??Cool
Bootstrap    posted on 08-11-2009 18:25
Nou je kunt het ook gewoon met PayPal kopen hoor Happy, laughing Kan gewoon met je eigen rekening, werkt perfect. Als je je vader toch wil overhalen kun je zeggen dat je het het moreel niet vindt kunnen om muziek illegaal te downloaden.
ArTy    posted on 08-11-2009 18:34
Sinds vandaag staan er 2 sl-1210 mk2 bij me setje Cool
Zal vanavond wel een foto posten als ik thuis ben en tijd heb..
JollyJunkie    posted on 08-11-2009 19:04
Poster: Bootstrap
Nou je kunt het ook gewoon met PayPal kopen hoor Happy, laughing Kan gewoon met je eigen rekening, werkt perfect. Als je je vader toch wil overhalen kun je zeggen dat je het het moreel niet vindt kunnen om muziek illegaal te downloaden.

Paypal moet toch met een creditcard?
MaximDJ    posted on 08-11-2009 19:04
Poster: JollyJunkie

Alleen dan zegt ie: Nee ik wil niet dat je muziek koopt, slaat nergens op, heb je nog lang niet nodig want je draait nog niet op grote feesten en over een half jaar draai je de 'oude' nummers toch niet meer.

Ik ben het eigenlijk wel eens met je vader...Tenzij je natuurlijk al op grote feesten & clubs draait. Maar zo af en toe een feest vind ik niet dat je (allemaal) legale tracks nodig hebt. Wel een paar natuurlijk
Party Sensations. Excellence in entertainment.
JollyJunkie    posted on 08-11-2009 19:09
Poster: MaximDJ

Ik ben het eigenlijk wel eens met je vader...Tenzij je natuurlijk al op grote feesten & clubs draait. Maar zo af en toe een feest vind ik niet dat je (allemaal) legale tracks nodig hebt. Wel een paar natuurlijk

Maar als ik zo begin krijg ik toch nooit een grote legale muziekcollectie, ik iwl graag een muziekcollectie opbouwen, als ik in clubs draai en begin dan met legaal dowloaden is het eigenlijk een beetje te laat.

Saskia    posted on 08-11-2009 19:10

Paypal moet toch met een creditcard?

Nee dat hoeft niet perse Winking my eye
niiicola    posted on 08-11-2009 19:14
@JollyJunkie: Zeg dat je een hoge boete kan krijgen voor draaien met illegale muziek Thumbs Up
Gewoon.
JollyJunkie    posted on 08-11-2009 19:18
Poster: niiicola
@JollyJunkie: Zeg dat je een hoge boete kan krijgen voor draaien met illegale muziek Thumbs Up

Al gedaan, zegt ie gewoon ja, maar ze gaan jou toch niet controleren...

Saskia: Ja? Je moet toch kiezen wat voor kaart je hebt (VISA, Mastercard e.d.) en dat zijn alleen maar creditcards, ofniet?
niiicola    posted on 08-11-2009 19:29
Gewoon zo'n kaart waarmee je ook in de winkel betaalt, dat is geen creditcard Tongue
Gewoon.
JollyJunkie    posted on 08-11-2009 19:34
Dat snap ik dat dat geen creditcard is, alleen de mijne is Maestro, en dat kan ik niet kiezen.
Estacy    posted on 08-11-2009 19:46
ik ken weinig mensen die zeggen dat je niet muziek niet legaal MAG downloaden...
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
RiX    posted on 08-11-2009 19:57
Dat snap ik dat dat geen creditcard is, alleen de mijne is Maestro, en dat kan ik niet kiezen.

Bij Paypal kan je een bank koppelen aan je Paypalaccount. Hoeft niet met creditcard. Je moet dan dus geld overmaken van je bank naar je Paypalaccount om te kunnen betalen met Paypal.
Mathiz    posted on 08-11-2009 19:58
ik kan gaan draaien op een groot feest met onder andere gehts noch !!!Cool
Bootstrap    posted on 08-11-2009 20:00
Poster: RiX

Bij Paypal kan je een bank koppelen aan je Paypalaccount. Hoeft niet met creditcard. Je moet dan dus geld overmaken van je bank naar je Paypalaccount om te kunnen betalen met Paypal.

Dat hoeft niet eens. Je kunt PayPal machtigen om geld van jouw rekening af te schrijven. Je hebt dan alleen nog maar een wachtwoord voor PayPal nodig om te kunnen betalen. Het geld wordt dan automatisch van je rekening afgeschreven. Ik doe het al ongeveer een jaar op zo'n manier, is nog nooit fout gegaan.
JollyJunkie    posted on 08-11-2009 20:05
Oke bedankt, in ieder geval 1 probleem al weer opgelost Cool
Nu nog me pa overhalen...
MaximDJ    posted on 08-11-2009 22:52
Truste DJR! Ik goat pitten! @ JollyJunkie, de boete is idd wel een excuus. Ook al vind ik het wel onnodig om ALLE muziek legaal te hebben. Zonder ons verdienen deze DJ's en muzikanten ook al RUIM genoeg om Priv? vliegtuigen en nog veel meer te kunnen bezitten..
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Snoey    posted on 08-11-2009 23:47
Poster: Bootstrap

Dat hoeft niet eens. Je kunt PayPal machtigen om geld van jouw rekening af te schrijven. Je hebt dan alleen nog maar een wachtwoord voor PayPal nodig om te kunnen betalen. Het geld wordt dan automatisch van je rekening afgeschreven. Ik doe het al ongeveer een jaar op zo'n manier, is nog nooit fout gegaan.

Same here.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Esmee    posted on 09-11-2009 07:46
Brrrrr ik heb het ijskoud... en dan moet ik nog zo naar buiten op de fiets ook Cool
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

246 Users online: 15 Guests (231 Unknown)
Pages generated today : 50.051
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.664.413