Poster: Leo981
Middag, het wordt veel te vroeg donker!
Poster: Tekhead
mij mss wat hard uitgedrukt, weet ook wel dat je het niet persoonlijk bedoelde natuurlijk, daar hoef je je niet voor te verontschuldigen. Maar ik bedoelde ook eigenlijk, dat ik meer dan 25 jaar ervaring heb, en een bekende dj in forbidden en die hard prive feestjes (soms illegaal), en daarom niet kan tevreden zijn met veel minder, ik weet dat de meeste hier op djr nog schoolgaande zijn, en uiteraard 375,00 euro zeer veel vinden, maar ik kan je verzekeren dat in de scene waar ik veel draai, dit nog aan de lage kant is. Voor mij is 375,00 euro minder WOW dan voor de jonkies hier.
Poster: Tekhead
daar is niks mis mee met de allround scene, als je het maar leuk vindt, dat is het belangrijkste.
Poster: ferano
Sterker nog, het is een stuk moeilijker, want je weet niet altijd even goed waar je publiek goed op reageerd^^
Poster: Bootstrap
Nou je kunt het ook gewoon met PayPal kopen hoorKan gewoon met je eigen rekening, werkt perfect. Als je je vader toch wil overhalen kun je zeggen dat je het het moreel niet vindt kunnen om muziek illegaal te downloaden.
Poster: JollyJunkie
Alleen dan zegt ie: Nee ik wil niet dat je muziek koopt, slaat nergens op, heb je nog lang niet nodig want je draait nog niet op grote feesten en over een half jaar draai je de 'oude' nummers toch niet meer.Weet iemand een argument om hem over te halen??
Poster: MaximDJPoster: JollyJunkie
Alleen dan zegt ie: Nee ik wil niet dat je muziek koopt, slaat nergens op, heb je nog lang niet nodig want je draait nog niet op grote feesten en over een half jaar draai je de 'oude' nummers toch niet meer.
Weet iemand een argument om hem over te halen??
Ik ben het eigenlijk wel eens met je vader...Tenzij je natuurlijk al op grote feesten & clubs draait. Maar zo af en toe een feest vind ik niet dat je (allemaal) legale tracks nodig hebt. Wel een paar natuurlijk
Maar als ik zo begin krijg ik toch nooit een grote legale muziekcollectie, ik iwl graag een muziekcollectie opbouwen, als ik in clubs draai en begin dan met legaal dowloaden is het eigenlijk een beetje te laat.
Paypal moet toch met een creditcard?
Poster: niiicola
@JollyJunkie: Zeg dat je een hoge boete kan krijgen voor draaien met illegale muziek
Dat snap ik dat dat geen creditcard is, alleen de mijne is Maestro, en dat kan ik niet kiezen.
Poster: RiX
Bij Paypal kan je een bank koppelen aan je Paypalaccount. Hoeft niet met creditcard. Je moet dan dus geld overmaken van je bank naar je Paypalaccount om te kunnen betalen met Paypal.
Poster: Bootstrap
Dat hoeft niet eens. Je kunt PayPal machtigen om geld van jouw rekening af te schrijven. Je hebt dan alleen nog maar een wachtwoord voor PayPal nodig om te kunnen betalen. Het geld wordt dan automatisch van je rekening afgeschreven. Ik doe het al ongeveer een jaar op zo'n manier, is nog nooit fout gegaan.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.