De Late Leeuw Chat Corner Deel 26 (28/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 18-10-2009 16:04
User edit by Esmee on 18-10-2009 @ 16:35:52 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 26 ??

Vote :   

Saskia    posted on 04-11-2009 12:15
Haha bedankt voor de tips jongens.. Ik zal er zeker wat mee doen, alleen weet ik nog niet wat voor type ik moet spelen, hoop een beetje stoer ofzo en niet verlegen.
Bootstrap    posted on 04-11-2009 13:15
CoolIk heb mijn natuurkunde tentamen gehaaaaaaaaaald!?Cool?Met een 6,9. Dus ik heb niet voor niks I Love Techno afgezegd?Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Mixt-Ape    posted on 04-11-2009 13:16
Yay!
justjustin    posted on 04-11-2009 13:54
HHAHAHAAH wat vinden jullie van een opel astra met een F1 geluid (doormiddel van een fm trasmitter)
Tomazos    posted on 04-11-2009 14:42
Poster: justjustin
HHAHAHAAH wat vinden jullie van een opel astra met een F1 geluid (doormiddel van een fm trasmitter)

als je dat vet vind.. moet je dit zien:
KLIK

en dit:

KLIK

(teller platen zijn MPH, ipv KM/U)
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 04-11-2009 @ 14:44:36 (28%)
ccc    posted on 04-11-2009 14:56
Poster: Bootstrap
CoolIk heb mijn natuurkunde tentamen gehaaaaaaaaaald!?Cool?Met een 6,9. Dus ik heb niet voor niks I Love Techno afgezegd?Cool

haha top.
justjustin    posted on 04-11-2009 15:01
Poster: Tomazos

als je dat vet vind.. moet je dit zien:
KLIK

en dit:

KLIK

(teller platen zijn MPH, ipv KM/U)

achjah...Ga maar een x bij mij achterop...kijken of je wil stoppen met 240kmph...hard zat:P (harder heb ik nog niet gereden op mn motor) denk ook niet dat ie van mij harder kan....
Tomazos    posted on 04-11-2009 15:09

achjah...Ga maar een x bij mij achterop...kijken of je wil stoppen met 240kmph...hard zat:P (harder heb ik nog niet gereden op mn motor) denk ook niet dat ie van mij harder kan....

neuh.. ik heb het niet zo op achterop zitten, ook niet bij scooters,
hebben hier een 1000cc'er staan.. met 155pk op de achterwielen,

de 300km/u is al gered, harder durfde diegene niet Happy, laughing,
(wat ik volledig begrijp) terwijl dat ding wel veel harder kan..

ik schijt al als ik even gas geef, en dan de gas reactie hoor..

Weet zeker als ik me motor rijbewijs zou halen dat ik vlak erna me rijbewijs in kan leveren..
dus doe het ook nietHappy, laughing
User edit by Tomazos on 04-11-2009 @ 15:13:24 (21%)
Lead    posted on 04-11-2009 15:18
Een scooter die dik over de 300km/h heen gaat Confused? Dat betwijfel ik te geloven....
Let the BASS be louder
Tomazos    posted on 04-11-2009 15:23
scooter??

gaat over een 1000cc race motorHappy, laughing

en bedoelde dat ik er ook niet van hou om achterop scooters te zitten, wil zelf het stuur vast hebben dat ik zelf weet wat ik doe.. (vind het altijd eng als iemand plat door een bocht gaat en ik het zelf niet in de hand heb)
Ashley    posted on 04-11-2009 15:52
nieuwe avatar! vanavond draaien in de stadsschouwburg in utrecht! Happy, laughing
Maar wat nou als het lukt, mama?
User edit by Ashley on 04-11-2009 @ 15:52:52 (28%)
Flexii    posted on 04-11-2009 16:05
scooter??

gaat over een 1000cc race motorHappy, laughing

en bedoelde dat ik er ook niet van hou om achterop scooters te zitten, wil zelf het stuur vast hebben dat ik zelf weet wat ik doe.. (vind het altijd eng als iemand plat door een bocht gaat en ik het zelf niet in de hand heb)

ik ken het, ik vind dat ook niks
Bootstrap    posted on 04-11-2009 16:14
Mijn ouwe scooter liep 130 Cool Zou ik voor geen goud bij achterop gaan.
justjustin    posted on 04-11-2009 16:17

kan ik me voorstellen hahahah

Heeft iemand van het forum al een magic mouse van apple geprobeerd...? ik denk dat ik m ga bestellen maar heb nog van niemand een reactie gehoord of deze goed of slecht is...(kan me niet voorstellen dat het slecht is aangezien deze bij de nieuwe imac's worden geleverd)...Maar toch...

Iemand?
User edit by justjustin on 04-11-2009 @ 16:31:03 (99%)
Esmee    posted on 04-11-2009 16:47
Poster: Ashley
nieuwe avatar! vanavond draaien in de stadsschouwburg in utrecht! Happy, laughing

leuke avatar Winking my eye

pfff piepjestest ging weer voor geen meter... bij trap 8 had ik geen zin meer... mn rechterbeen deed zeer, opzich had ik nog wel doorkunnen rennen maar nu ben ik blij dat ik gestopt was... want nu doet het echt al super zeer...
Tomazos    posted on 04-11-2009 16:50
ik heb vanavond een dj vergadering in zenith.. 2 uur heen 2 uur terug rijden voor een vergadering:P,
nu maar hopen dat t een serieuse goeie vergadering word anders was t voor niks:P
Mixt-Ape    posted on 04-11-2009 16:58
Da's idd kut. Hopelijk is het de moeite waard...
Bootstrap    posted on 04-11-2009 17:01

kan ik me voorstellen hahahah

Heeft iemand van het forum al een magic mouse van apple geprobeerd...? ik denk dat ik m ga bestellen maar heb nog van niemand een reactie gehoord of deze goed of slecht is...(kan me niet voorstellen dat het slecht is aangezien deze bij de nieuwe imac's worden geleverd)...Maar toch...

Iemand?

Ja ik heb hem Happy, laughing Niet heel erg tevreden over als ik eerlijk ben. Het is even wennen om een rechtermuisklik te doen, want je hebt maar 1 knop. Daarnaast raakt het scroll balletje heel snel verstopt waarna hij het niet meer doet. Is ook niet makkelijk te fixen, want de muis kun je niet zomaar open maken, moet echt met geweld. Het enige wat ik echt fijn vind zijn de knoppen aan de zijkant en dat het scrol balletje in te drukken is. Je kunt dan heel makkelijk naar je bureaublad of meerdere vensters zien. Maar dit kan ook gewoon met expos?.

Niet aan de te raden dus dat ding.. Koop maar gewoon een normale muis.

edit: Oeps! Ik dacht dat je de mighty mouse bedoelde.. Cool Magic mouse heb ik niet.
User edit by Bootstrap on 04-11-2009 @ 17:03:09 (9%)
justjustin    posted on 04-11-2009 17:09

edit: Oeps! Ik dacht dat je de mighty mouse bedoelde.. Cool Magic mouse heb ik niet.

hahahaha bedankt h? voor de uitleg van de muis die ik al een tijdje heb hahahaha
Nvie    posted on 04-11-2009 17:26

Ja ik heb hem Happy, laughing Niet heel erg tevreden over als ik eerlijk ben. Het is even wennen om een rechtermuisklik te doen, want je hebt maar 1 knop. Daarnaast raakt het scroll balletje heel snel verstopt waarna hij het niet meer doet. Is ook niet makkelijk te fixen, want de muis kun je niet zomaar open maken, moet echt met geweld. Het enige wat ik echt fijn vind zijn de knoppen aan de zijkant en dat het scrol balletje in te drukken is. Je kunt dan heel makkelijk naar je bureaublad of meerdere vensters zien. Maar dit kan ook gewoon met expos?.

Scroll balletje vochtig maken, en dan onderste boven op een leeg A4'tje op vlakke ondergrond alle zooi 'eruit rollen'.
Hier heb je gelijk ook het grootste euvel van het ding, en ik denk dat ik daarom ook maar eens overstap op zo'n Magic Mouse.
Jorrit    posted on 04-11-2009 17:39
Poster: Nvie

Scroll balletje vochtig maken, en dan onderste boven op een leeg A4'tje op vlakke ondergrond alle zooi 'eruit rollen'.

Hier heb je gelijk ook het grootste euvel van het ding, en ik denk dat ik daarom ook maar eens overstap op zo'n Magic Mouse.

Mijn Mighty Mouse ligt al sinds jaar en dag te verstoffen in de kast, Wacom tabletje doet het werk veel beter!
Mod edit by Jorrit on 04-11-2009 17:39 (4%)
Leo981    posted on 04-11-2009 19:02
Poster: Jorrit

Mijn Mighty Mouse ligt al sinds jaar en dag te verstoffen in de kast, Wacom tabletje doet het werk veel beter!
 jeej, ik heb hier ergens ook zon tabletding, geruik em alleen niet vaak, ga der maar es mee warrocken, dat werkt voor geen meterCool

Dj_Fantasy    posted on 04-11-2009 20:23
http://www.ustream.tv/channel/dj-malis---hardstyle-show
Som heb je van die dagen dat je rare dingen doet..
dj2dj.nl
Leo981    posted on 04-11-2009 20:28
Poster: Leo981
Poster: Jorrit

jeej, ik heb hier ergens ook zon tabletding, geruik em alleen niet vaak, ga der maar es mee warrocken, dat werkt voor geen meterCool
 het lijkt dus een beetje op het quote systeem hier'-,-

Winston    posted on 04-11-2009 22:54
Poster: Saskia
Haha bedankt voor de tips jongens.. Ik zal er zeker wat mee doen, alleen weet ik nog niet wat voor type ik moet spelen, hoop een beetje stoer ofzo en niet verlegen.

Of zo een assertief type als Steve Urcle ....
Tic Toc

218 Users online: Lead & 157 Guests (60 Unknown)
Pages generated today : 29.193
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.417.567