Poster: BootstrapIk heb mijn natuurkunde tentamen gehaaaaaaaaaald!?
?Met een 6,9. Dus ik heb niet voor niks I Love Techno afgezegd?
Poster: justjustin
achjah...Ga maar een x bij mij achterop...kijken of je wil stoppen met 240kmph...hard zat:P (harder heb ik nog niet gereden op mn motor) denk ook niet dat ie van mij harder kan....
Poster: Tomazos
scooter??
gaat over een 1000cc race motor
en bedoelde dat ik er ook niet van hou om achterop scooters te zitten, wil zelf het stuur vast hebben dat ik zelf weet wat ik doe.. (vind het altijd eng als iemand plat door een bocht gaat en ik het zelf niet in de hand heb)
Poster: Tomazos
en bedoelde dat ik er ook niet van hou om achterop scooters te zitten, wil zelf het stuur vast hebben dat ik zelf weet wat ik doe.. (vind het altijd eng als iemand plat door een bocht gaat en ik het zelf niet in de hand heb)
Poster: Ashley
nieuwe avatar! vanavond draaien in de stadsschouwburg in utrecht!
Poster: justjustin
kan ik me voorstellen hahahah
Heeft iemand van het forum al een magic mouse van apple geprobeerd...? ik denk dat ik m ga bestellen maar heb nog van niemand een reactie gehoord of deze goed of slecht is...(kan me niet voorstellen dat het slecht is aangezien deze bij de nieuwe imac's worden geleverd)...Maar toch...
Iemand?
Poster: Bootstrap
Niet aan de te raden dus dat ding.. Koop maar gewoon een normale muis.
edit: Oeps! Ik dacht dat je de mighty mouse bedoelde..Magic mouse heb ik niet.
Poster: Bootstrap
Ja ik heb hemNiet heel erg tevreden over als ik eerlijk ben. Het is even wennen om een rechtermuisklik te doen, want je hebt maar 1 knop. Daarnaast raakt het scroll balletje heel snel verstopt waarna hij het niet meer doet. Is ook niet makkelijk te fixen, want de muis kun je niet zomaar open maken, moet echt met geweld. Het enige wat ik echt fijn vind zijn de knoppen aan de zijkant en dat het scrol balletje in te drukken is. Je kunt dan heel makkelijk naar je bureaublad of meerdere vensters zien. Maar dit kan ook gewoon met expos?.
Niet aan de te raden dus dat ding.. Koop maar gewoon een normale muis.
edit: Oeps! Ik dacht dat je de mighty mouse bedoelde..Magic mouse heb ik niet.
Poster: Nvie
Scroll balletje vochtig maken, en dan onderste boven op een leeg A4'tje op vlakke ondergrond alle zooi 'eruit rollen'.
Hier heb je gelijk ook het grootste euvel van het ding, en ik denk dat ik daarom ook maar eens overstap op zo'n Magic Mouse.
Poster: JorritPoster: Nviejeej, ik heb hier ergens ook zon tabletding, geruik em alleen niet vaak, ga der maar es mee warrocken, dat werkt voor geen meter
Scroll balletje vochtig maken, en dan onderste boven op een leeg A4'tje op vlakke ondergrond alle zooi 'eruit rollen'.
Hier heb je gelijk ook het grootste euvel van het ding, en ik denk dat ik daarom ook maar eens overstap op zo'n Magic Mouse.
Mijn Mighty Mouse ligt al sinds jaar en dag te verstoffen in de kast, Wacom tabletje doet het werk veel beter!
Poster: Leo981Poster: JorritPoster: Nviehet lijkt dus een beetje op het quote systeem hier'-,-
jeej, ik heb hier ergens ook zon tabletding, geruik em alleen niet vaak, ga der maar es mee warrocken, dat werkt voor geen meter
Poster: Saskia
Haha bedankt voor de tips jongens.. Ik zal er zeker wat mee doen, alleen weet ik nog niet wat voor type ik moet spelen, hoop een beetje stoer ofzo en niet verlegen.