Poster: Tomazos
ik heb vanavond een dj vergadering in zenith.. 2 uur heen 2 uur terug rijden voor een vergadering:P,
nu maar hopen dat t een serieuse goeie vergadering word anders was t voor niks:P
Poster: Crazy
En hoe was je vergadering?
ik ben benieuwd of deze gereleased is/word:
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
Poster: Hardshort
Vandaag geleerd dat ook in je eigen vriendenkring smerige stokers kan hebben!
Ben zo over de zeik dat ik spontaan weer aan de 2 jaar oude tabak ben geslingerd!
Gelukkig vanmiddag een reloop IQ2+ usb halen hopelijk vrolijk ik daar wat van op..
KLIK
Poster: Estacy
Ik ben 2x in die grote zaal geweest (met schoolfeest) en het geluid is daar ronduit RUK. Het is zo'n knoeperd van een zaal dat een paar Ecler speakers constant op ?vol volume aan het blazen zijn. toen DJ maus (die ken je denk ik wel) iets anders dan house draaide, met veel hogetonen ofzo, werd je echt op slag doof. Ik weet niet of iemand ooit in de grote zaal van de Hoeve in Groesbeek is geweest? dat vindt ik nou een voorbeeld zaal qua geluid.
Poster: DjVictorF
Dit is toch wel echt een lekker nummertje zeg!
Poster: Hardshort
Vandaag geleerd dat ook in je eigen vriendenkring smerige stokers kan hebben!
Ben zo over de zeik dat ik spontaan weer aan de 2 jaar oude tabak ben geslingerd!
Gelukkig vanmiddag een reloop IQ2+ usb halen hopelijk vrolijk ik daar wat van op..
hier een zaal impressie van de zaal waar ik draai (dit is tijdens sexy mf):
KLIK
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.