Houselicious new season
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmamo    posted on 16-10-2009 18:00
Ja het club seizoen is weer begonnen, en wij van Moon Entertainment zijn tijdens de zomer weer helemaal opgeladen om te gaan knallen.

Zo hebben wij 23 oktober in Valkenswaard niemand minder dan Sidney Samson staan.

Dus kom jij uit de regio Eindhoven en heb je vrijdag niets te doen kom dan naar de Senaat in Valkenswaard.
Want voor de entree van 3,50 kun je niet thuis blijven.

kijk voor meer info op?de site van De SENAAT?of op PARTYFLOCK
en klik HIER voor de radio commercial

Voor komende edities zijn we ook weer opzoek naar all-round dj's dus denk jij dat je de dj bent die wij zoeken stuur mij (djmamo) dan een PM met je demo.
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 16-10-2009 @ 18:04:31 (7%)

What do you think about Houselicious new season ??

Vote :   

MoXeGy    posted on 16-10-2009 21:59
ik zal eens kijken of ik lang kan komen Happy, laughing
trustt    posted on 16-10-2009 22:20
All-round dj's op 'HOUSElicious' , ok?, ik ben mee..Cool
Adrien1989    posted on 17-10-2009 02:59
Al dat blablablalicious begint me eigenlijk de keel uit te komen, begint beetje afgezaagd te worden?Cool. Verder niet dat het daarom geen tof feest kan zijn Happy, laughing.
djmamo    posted on 17-10-2009 04:49
Poster: Adrien1989
Al dat blablablalicious begint me eigenlijk de keel uit te komen, begint beetje afgezaagd te worden?Cool. Verder niet dat het daarom geen tof feest kan zijn Happy, laughing.

Misschien moet je je eigen dan eens verdiepen in bepaalde materie en dan zie je dat dit niet een eenmalig feest is.

en dan zie je ook dat deze naam alweer meer dan een jaar oud is toen de "licious" hype nouwelijks was begonnen.

En voor trust, ja een allround dj op HOUSElicious, in ons optiek werken massas dj's op de line-up niet meer en daarom? gaan wij voor een breder publiek, en een breder publiek betekent all-round

www.moonentertainment.nl
RenéKuppens    posted on 17-10-2009 12:09
leuk feest moet ik zeggen (Y) ... aanradertje
Jorrit    posted on 17-10-2009 14:01
Poster: djmamo

Misschien moet je je eigen dan eens verdiepen in bepaalde materie en dan zie je dat dit niet een eenmalig feest is.

en dan zie je ook dat deze naam alweer meer dan een jaar oud is toen de "licious" hype nouwelijks was begonnen.

Volgens mij worden er al 100 jaar feesten gegeven met de extentie 'licious' erachter?...

En voor trust, ja een allround dj op HOUSElicious, in ons optiek werken massas dj's op de line-up niet meer en daarom? gaan wij voor een breder publiek, en een breder publiek betekent all-round

Zou je dan niet de naam aanpassen? Als ik naar HOUSElicious ga, wil ik ook HOUSE horen. Denk dat het verstandig is om deze mogelijkheid tot verwarring de kop in te drukken?
Bartjens    posted on 17-10-2009 14:17
Poster: Ren?Kuppens
leuk feest moet ik zeggen (Y) ... aanradertje

Zeker de moeite waard!
Gezellige club, gezellige mensen, en een leuk concept?Smile
www.djbrowbeat.com
Flexii    posted on 17-10-2009 18:27
ik stuur je een pmWinking my eye
sonik    posted on 17-10-2009 20:32
Poster: Jorrit

Zou je dan niet de naam aanpassen? Als ik naar HOUSElicious ga, wil ik ook HOUSE horen. Denk dat het verstandig is om deze mogelijkheid tot verwarring de kop in te drukken?

Waarschijnlijk bedoelt ie allround house-dj. Iemand die de avond kan openen met rustige house

en kan afsluiten met de stevigere sound.
User edit by sonik on 17-10-2009 @ 20:33:50 (19%)
djmamo    posted on 18-10-2009 16:52
Poster: Jorrit

euh....... wie komt er draaien?

als je organiseerd dan blijf je voordurend naar je markt kijken, en blijf je concepten wel of niet bijsturen.
Wij hebben gezien dat de klanten die wij hebben niet zitten te wachten op een hele avond house.

Ons publiek vind het??nou net fijn om ook eens een R&B plaat te horen of een top40 plaat.

En er staat ook iedere editie een grote naam gepland, en in dit geval Sidney Samson.
Geloof dat hij toch wel house draait.

Waarom verander ik de naam niet?
Omdat het in de regio?een naam is dat staat voor een goed feest?met een erg goede sfeer en zo goed als altijd veel bezoekers, dus waarom veranderen als het goed loopt en mensen weten waar ze voor komen.
www.moonentertainment.nl
Flexii    posted on 18-10-2009 16:56
Waarom verander ik de naam niet?
Omdat het in de regio?een naam is dat staat voor een goed feest?met een erg goede sfeer en zo goed als altijd veel bezoekers, dus waarom veranderen als het goed loopt en mensen weten waar ze voor komen.

volledig mee eensWinking my eye, heb je mijn pm gekregen?
djmamo    posted on 18-10-2009 18:47
Poster: Flexii

volledig mee eensWinking my eye, heb je mijn pm gekregen?

ja alleen je link doet het niet
www.moonentertainment.nl
Flexii    posted on 18-10-2009 20:03

ja alleen je link doet het niet

hmm das raar, dan maak ik even een nieuweWinking my eye

This is an old Topic

No new postings for 5.802 days.
 Post CommentThat would be 193.4 months
or a whopping 15.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

421 Users online: 313 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 55.296
Most visitors online this month : 576
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.262.296