Poster: Adrien1989
Al dat blablablalicious begint me eigenlijk de keel uit te komen, begint beetje afgezaagd te worden?. Verder niet dat het daarom geen tof feest kan zijn
.
Poster: djmamo
Misschien moet je je eigen dan eens verdiepen in bepaalde materie en dan zie je dat dit niet een eenmalig feest is.
en dan zie je ook dat deze naam alweer meer dan een jaar oud is toen de "licious" hype nouwelijks was begonnen.
En voor trust, ja een allround dj op HOUSElicious, in ons optiek werken massas dj's op de line-up niet meer en daarom? gaan wij voor een breder publiek, en een breder publiek betekent all-round
Poster: Ren?Kuppens
leuk feest moet ik zeggen (Y) ... aanradertje
Poster: Jorrit
Zou je dan niet de naam aanpassen? Als ik naar HOUSElicious ga, wil ik ook HOUSE horen. Denk dat het verstandig is om deze mogelijkheid tot verwarring de kop in te drukken?
Poster: Jorrit
Zou je dan niet de naam aanpassen? Als ik naar HOUSElicious ga, wil ik ook HOUSE horen. Denk dat het verstandig is om deze mogelijkheid tot verwarring de kop in te drukken?
Waarom verander ik de naam niet?
Omdat het in de regio?een naam is dat staat voor een goed feest?met een erg goede sfeer en zo goed als altijd veel bezoekers, dus waarom veranderen als het goed loopt en mensen weten waar ze voor komen.
Poster: Flexii
volledig mee eens, heb je mijn pm gekregen?
ja alleen je link doet het niet
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.