Hoop dat ik topic op goede plaats heb staan.
Binnekort mag ik weer eens met de drive-in draaien, met een wat mij betreft beetje vreemde/lastige tijdsindeling van de betreffende avond. Vandaar de vraag naar tips/hulp van de pro's hier hoe ik dit volgens jullie het beste ga aanpakken

!
Kort samengevat;
Verwacht; 100 - 150 mensen
Leeftijd; paar vanaf 20-25, grotendeels middelbare leeftijd, en en enkele v.a. ongeveer 50>
Lokatie; Flinke hal(voor voorstellingen met podium e.d.) met tafels en dansvloer voorin
Tijden; aanvang 19.30u - 01.30 u
Tot zover niets mis mee. maar....
De bedoeling is dat ik bij binnenkomst van de mensen voor wat muziek zorg, van 19.00 tot 20.30 ongeveer.
Dan is er een boordevol programma met x-jarige leden van vereniging (huldigingen), een gedeelde discussie met burgemeester, etc. tot maar liefst 23.00 gepland.
In deze tijd wordt geen enkele muziek verwacht. Tenzij het programma erg vlot verloopt, misschien een stukje van een half uurtje in de vorm van 'n pauze. Vanaf 23.00 tot ongeveer 01.30 is het de bedoeling dat al het formele 'gedoe' plaats maakt voor 'n feestje.
Een niet al te druk avondje voor mij, maar ik vraag me een paar dingen af om dit tot een succes te brengen...
- 'inlooptijd' van de mensen relatief kort. Plus het feit dat je niets echte kan opbouwen ergens naartoe gezien de urenlange gesprekken die gaan volgen. Wat ga je dan dus draaien...
- Vanaf 23.00 heb ik waarschijnlijk 1 voordeel; Veel mensen gaan voor die tijd op rustig tempo toch constant al aan de drank (publiek = 85% bouwvakkers) dus waarschijnlijk tegen die tijd al enkele lossere types. Maar feit blijft wel dat ik normaal uren de tijd heb een set op te bouwen naar een feest, en dit nu in korte tijd moet zien te fixen.
Vandaar de vraag naar evt. jullie idee/manier dit te doen, misschien met kleine voorbeeldjes de goeie richting in.
Misschien maak ik me 'zorgen' om niets, maar gezien ik nog niet zo heel lang bezig ben wil ik toch graag een zo positief mogelijk publiek achteraf

!
In elk geval vast heel erg bedankt voor jullie tips!