Poster: Didier82
Inmiddels een Macbook White aangeschaft met Leopard & Traktor Pro v1.2.1
Verbeterpunten:
Verschillende essentiele functies werken (bij mij nog) niet op de CDJ400, die met een CD wel werken:
- jogwheel werkt alleen als scratch, niet als pitch bend.
- cdj400 effecten
- tijd weergave kan niet 'aflopend' gezet worden
- pitch niet naar 100%
Is er iemand die deze issues al heeft opgelost?
- Jogwheel werkt ook als pitchbend, even 'vinyl-mode' uitzetten.
- Klopt, je kunt de effecten niet gebruiken, Traktor Pro heeft heel veel midi-mapable (huh, wa is da? even googlen en in Traktor Pro verdiepen) effecten.
- Kan wel, maar daar is een (leuk midi-mapping)?trucje voor. Je gaat naar je midi-preferences, selecteert de CDJ-400, klikt op 'Add out', selecteert de phase monitor o.i.d. en 'Time Elapsed'. Dit doe je voor beide spelers (in beide mappings dus) en dan zie je op het schermpje van de CDJ het 'Time Elapsed' icoontje branden.
- Kan wel, is een instelling in Traktor Pro.
Werkt dit niet bij jou zoals het hier beschreven is? KOOP dan Traktor Pro, zodat je er zeker van bent dat alles goed werkt (of vraag om een betere uitleg

). Ik heb ??n avond met zo'n illegale 1.2.1 gewerkt en drie vastlopers gehad... Dan voel je je echt kut! En al helemaal om dat je weet dat het voorkomen had kunnen worden door een stukje software van ? ?100,-
Poster: Dyno
Volgens mij doe je dat door het indrukken van de EJECT knop.
Heb het ook eens getest met 1 CDJ-400.
Nee, dat is iets dat je zelf in de software in moet stellen i.c.m. een midi-signaaltje.
Traktor werkt inmiddels native met Traktor Pro, dus geen gedoe meer met moeilijke instellingen enzo, gewoon plug en play. Je zegt dat de CDJ's net zo werken als de software, maar dat doet Traktor tegenwoordig ook. Alles (bijna dan, geen effecten enzo, wat kleine dingetjes dus)?werkt precies hetzelfde als op de CDJ's (pitchbenden, loopen, play/cue-en, enzovoort...).