Poster: ajk2007
hallo?
Even voor de goede orde?? de cdj400
kan alleen maar gebruikt worden met djs? 100%
bij alle andere? Programma's moet er een kastje tussen !
ja er word ook gesproken V.a midi? maar dat is ook maar?gedeeltellijk waar.
Programma's als:
Traktor
Serato Scratch Live moeten v.a een kastje?,Om dat die programma's? de cdj's niet zien.
Dit is ook logisch want de? mensen die dit pakket koppen? moeten? +- 600,- betalen
en dan is een cdj400? wel?erg goedkoop.
Poster: ccc
Als ik 1 CDJ-400 zou hebben icm zo'n software, kan ik dan switchen tussen de speler in het betreffende programma en zo dus mixen? Dus ik doe mijn ding op de CDJ-400 voor speler A in het programma, hij speelt dan, dan selecteer ik speler B en laat hem dan overlopen.
Poster: DJJS
Ga naar de instellingen en daar kun je je pitch range instellen.
Poster: ccc
Als ik 1 CDJ-400 zou hebben icm zo'n software, kan ik dan switchen tussen de speler in het betreffende programma en zo dus mixen?
Dus ik doe mijn ding op de CDJ-400 voor speler A in het programma, hij speelt dan, dan selecteer ik speler B en laat hem dan overlopen.
Poster: Didier82
DJS valt voor mij af, want het is (nog) niet verkrijgbaar voor de Mac...
Poster: Didier82
Inmiddels een Macbook White aangeschaft met Leopard & Traktor Pro v1.2.1
Verbeterpunten:
Verschillende essentiele functies werken (bij mij nog) niet op de CDJ400, die met een CD wel werken:
- jogwheel werkt alleen als scratch, niet als pitch bend.
- cdj400 effecten
- tijd weergave kan niet 'aflopend' gezet worden
- pitch niet naar 100%
Is er iemand die deze issues al heeft opgelost?
Poster: Dyno
Volgens mij doe je dat door het indrukken van de EJECT knop.
Heb het ook eens getest met 1 CDJ-400.
Poster: Roalin
Werkt dit niet bij jou zoals het hier beschreven is? KOOP dan Traktor Pro, zodat je er zeker van bent dat alles goed werkt (of vraag om een betere uitleg). Ik heb ??n avond met zo'n illegale 1.2.1 gewerkt en drie vastlopers gehad... Dan voel je je echt kut! En al helemaal om dat je weet dat het voorkomen had kunnen worden door een stukje software van ? ?100,-
Poster: Roalin
- Misschien komt het doordat je een verouderd programma hebt (jij hebt 1.2.1 en inmiddels zijn we bij 1.2.5 geloof ik).
.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.