De prijs zal spoedig verzonden worden, maar dat was al lang opgelost met de winnaar. Ik heb het hele topic even schoon gemaakt met de NAW gegevens, het is NOOIT SLIM om zomaar je adres op een openbaar forum te posten !
Er waren veel meer mensen met het goede antwoord, en in dat geval telt de eerste die het goed had.
De jock in de club heeft trouwens juist wat aan de CDJ-2000, en met Rekordbox heb je er nog veel meer aan. Rekordbox is een essentieel deel van de meerwaarde van de CDJ. Aangezien deze iTunes library kan importeren (wat de meeste DJs gebruiken) is het niet voor iedereen een grote klus om zijn Collectie overzichtelijk te krijgen.
Poster: Winston
...
Speculatie: Volgend jaar kan de 2000 samen werken met de tonium pacemaker. Heb je de tonium plus originele rekordbox voor slechts 260 en 500 euro.
....
En het werkelijk vernieuwende is dat je loopt met een usb stick en niet meer met een heleboel onhandige cd wallets.
Je speculatie heb ik op dit moment al werkend, met een 60GB versie

Oh, mijn iPod werkt ook (5de generatie) net zo gemakkelijk...
En inderdaad is het vernieuwende dat de nieuwe CDJs met Rekordbox meer mikt op de media bestanden dan echte audio cd's (USB sticks en SD kaarten). Denk dat dat al een groot verschil is. Tevens is de Needle Search icm de Waveform een hele vooruitgang. Je kunt nu skippen zoals je met je naald deed op een plaat, je ziet de groeven structuur erboven weergegeven om te mikken.