MYMA Records Online gegaan  (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ilja    posted on 14-09-2009 23:38
Beste DJ's.

Vanaf de 17 september is Nederland een Muziek Label rijker. MYMA Records.

Refine

Jorno Espe

Scalix

Ramirez Del Flow

Tech Ilja

Gaan er vol tegen aan, met produceren, Draaien, en promoten om zo label groot te maken en bewijzen dat zelfs in meest bezaaide DJ markt van de wereld nog mogelijkheden zijn.?Cool

Alvast de voorproefje van de website.

http://www.mymarecords.com/

User edit by Ilja on 20-09-2009 @ 13:50:31 (5%)
Flaged

What do you think about MYMA Records Online gegaan ??

Vote :   

Ilja    posted on 22-09-2009 11:57
Natuurlijk lees ik het, ik bedoel dat er zullen ongetwijfelt verbeteringen worden gedaan, maar de website gaat niet op slot.
Sandr    posted on 22-09-2009 12:10
Maar met de punten die zijn genoemd om je beginpost hier te verbeteren heb je nog vrij weinig gedaan toch?

Dat is slechts een kwestie van knippen en plakken!
Play that funky music white boy....
Estacy    posted on 05-10-2009 17:45
Poster: Ilja

Niet arrogant maar zelfverzekerd, als ik die niet had dan zou ik er niet aan beginnen

Kijk, thats the spirit! Je zult toch echt wel zelfverzekerd moeten zijn om het te redden in de DJ wereld, als je aanklopt bij een club ga je toch ook niet zeggen van, tja, ik kan wel een beetje draaien... Ik zou dan toch zeggen: ik kan heel goed draaien! (dan moet je dat natuurlijk wel waarmaken...) overigens moet je echt je site op orde hebben, een goede eerste indruk is goud waard, als die niet goed is, kan de deal al over zijn voor ie begon.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Ilja    posted on 05-10-2009 18:50
Wij hebben ook naar kritiek gekeken, daarom worden nu dingen aangepast om alles netjes op orde te krijgen.
Stagiar    posted on 05-10-2009 18:53
Poster: Estacy

Kijk, thats the spirit! Je zult toch echt wel zelfverzekerd moeten zijn om het te redden in de DJ wereld, als je aanklopt bij een club ga je toch ook niet zeggen van, tja, ik kan wel een beetje draaien... Ik zou dan toch zeggen: ik kan heel goed draaien! (dan moet je dat natuurlijk wel waarmaken...) overigens moet je echt je site op orde hebben, een goede eerste indruk is goud waard, als die niet goed is, kan de deal al over zijn voor ie begon.

Je moet eerlijk zijn, als je roept dat je heel goed kan draaien en het valt tegen ga je keihard door de mand en zul je in de toekomst niet serieus genomen worden door in ieder geval die club.
Wees er wat mysterieus over, stuur een demo en haal een programmeur of eigenaar over om je te boeken en de rest met eigen ogen te aanschouwen.
Maar dat is Offtopic, Hoe is het in het verre oosten Ilja? Ben je je DJ's al kwijtgeraakt?
Estacy    posted on 05-10-2009 18:55
Poster: Stagiar

Je moet eerlijk zijn, als je roept dat je heel goed kan draaien en het valt tegen ga je keihard door de mand en zul je in de toekomst niet serieus genomen worden door in ieder geval die club.

Daarom staat er ook ( dat moet je natuurlijk wel waarmaken) laat ik het zo zeggen: zelfverzekerd zijn over wat je KAN, niet wat je denkt dat je kan.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Dniz    posted on 05-10-2009 18:58
Website is bij mij Under Construction. Kan het dus niet lezen en al helemaal geen mening geven.
Stagiar    posted on 05-10-2009 20:28
Poster: Dniz
Website is bij mij Under Construction. Kan het dus niet lezen en al helemaal geen mening geven.

Oei, pang.. PANG! False Start. Gelukkig doen ze iets met onze tips Happy, laughing

Daarom staat er ook ( dat moet je natuurlijk wel waarmaken) laat ik het zo zeggen: zelfverzekerd zijn over wat je KAN, niet wat je denkt dat je kan.

Sorry, overheen gelezen. We zijn het 100% met elkaar eens.

Anyway, MyMa: Succes!

This is an old Topic

No new postings for 5.698 days.
 Post CommentThat would be 189.9 months
or a whopping 15.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

156 Users online: 28 Guests (128 Unknown)
Pages generated today : 60.397
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.733.349