Poster: Ilja
Niet arrogant maar zelfverzekerd, als ik die niet had dan zou ik er niet aan beginnen
Poster: Estacy
Kijk, thats the spirit! Je zult toch echt wel zelfverzekerd moeten zijn om het te redden in de DJ wereld, als je aanklopt bij een club ga je toch ook niet zeggen van, tja, ik kan wel een beetje draaien... Ik zou dan toch zeggen: ik kan heel goed draaien! (dan moet je dat natuurlijk wel waarmaken...) overigens moet je echt je site op orde hebben, een goede eerste indruk is goud waard, als die niet goed is, kan de deal al over zijn voor ie begon.
Poster: Stagiar
Je moet eerlijk zijn, als je roept dat je heel goed kan draaien en het valt tegen ga je keihard door de mand en zul je in de toekomst niet serieus genomen worden door in ieder geval die club.
Poster: Dniz
Website is bij mij Under Construction. Kan het dus niet lezen en al helemaal geen mening geven.
Daarom staat er ook ( dat moet je natuurlijk wel waarmaken) laat ik het zo zeggen: zelfverzekerd zijn over wat je KAN, niet wat je denkt dat je kan.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.