Weer eentje; dj software vraagje
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

-Richard-    posted on 13-09-2009 14:12
Wederom een vraagje (na veel inlezen!) betreft dj software(live).
Hoewel ik eigenlijk het meest op de cdj's draai, lijkt het me voor de drive-in handig voor bijvoorbeeld
verzoekjes, en het'achtergrondmuziek' gedeelte soms even met de laptop te kunnen draaien.
Daarvoor ben ik na heel veel trials testen toch op het punt gekomen jullie hulp in te roepen.

Veel programma's kunnen namelijk iet ?n de playlist ?n het search/browse gedeelte voor je tracks gelijktijdig laten zien. Vraag me niet waarom, maar dat is eigenlijk wel een vereiste. Daarnaast uiteraard goede stabiliteit en geluidskwaliteit, enenals cue-listening en een goede autofader.

Nu is het laatst geteste programma Rockit Pro dj, wat tevens de gelhele library netjes catagoriseerd na het inladen merkte ik op, iets wat anderen tot dusverre niet (zo uitgebreid) deden. Ik lees echter nergens iets van iemand die dit programma voor live toepasingen daadwerkelijk in gebruik heeft.

Tevens omdat het echt een beetje naast het cdj draaien gebruikt wordt, zoek ik niet bijvoorbeeld bpm studio voor pak m beet 550euro ervoor aan te schaffen.

De vraag aan julie dus uiteindelijk; welk programma zal ik nu het beste kunnen aanschaffen volgens jullie, want ik zie door de muziekale bomen het bos niet meer, na het testen van zoveel trials...

Danku wederom!Happy, laughing

What do you think about Weer eentje; dj software vraagje ??

Vote :   

tairip    posted on 13-09-2009 14:16
Traktor?
dp_    posted on 13-09-2009 14:26
mixxx is gratis Cool
niiicola    posted on 13-09-2009 15:15
Ik heb mixxx een jaartje geleden een keer gebruikt maar ik vond het echt vreselijk werken!
Gewoon.
User edit by niiicola on 13-09-2009 @ 15:15:24 (1%)
Down_Town    posted on 13-09-2009 15:26
Ik neem aan dat je niet hoeft te beatmixen voor dit doeleinde?
De nieuwste iTunes heeft een nieuwe optie om voor achtergrond DJ te spelen. Anders is de gratis Beatport sync misschien wat voor je.
-Richard-    posted on 13-09-2009 15:46
Beatmixen hoeft inderdaad niet hiervoor, enkel een goeie autofade voor op de playlist.
Down_Town    posted on 14-09-2009 07:31
Dan blijf ik bij mijn 2 gratis tips hierboven.
Als je graag ziet dat er echt een A en B player is dan zou ik voor Beatport sync gaan wil je geavanceerde manier van beheer voor je muziek dan zou ik voor iTunes gaan.

This is an old Topic

No new postings for 5.840 days.
 Post CommentThat would be 194.7 months
or a whopping 16 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

213 Users online: 112 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 22.818
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.716.209