Wederom een vraagje (na veel inlezen!) betreft dj software(live).
Hoewel ik eigenlijk het meest op de cdj's draai, lijkt het me voor de drive-in handig voor bijvoorbeeld
verzoekjes, en het'achtergrondmuziek' gedeelte soms even met de laptop te kunnen draaien.
Daarvoor ben ik na heel veel trials testen toch op het punt gekomen jullie hulp in te roepen.
Veel programma's kunnen namelijk iet ?n de playlist ?n het search/browse gedeelte voor je tracks gelijktijdig laten zien. Vraag me niet waarom, maar dat is eigenlijk wel een vereiste. Daarnaast uiteraard goede stabiliteit en geluidskwaliteit, enenals cue-listening en een goede autofader.
Nu is het laatst geteste programma Rockit Pro dj, wat tevens de gelhele library netjes catagoriseerd na het inladen merkte ik op, iets wat anderen tot dusverre niet (zo uitgebreid) deden. Ik lees echter nergens iets van iemand die dit programma voor live toepasingen daadwerkelijk in gebruik heeft.
Tevens omdat het echt een beetje naast het cdj draaien gebruikt wordt, zoek ik niet bijvoorbeeld bpm studio voor pak m beet 550euro ervoor aan te schaffen.
De vraag aan julie dus uiteindelijk; welk programma zal ik nu het beste kunnen aanschaffen volgens jullie, want ik zie door de muziekale bomen het bos niet meer, na het testen van zoveel trials...
Danku wederom!