Poster: Sebasz
Eindelijk een Apple user die gewoon inziet dat het allemaal niet zo veel verschilt, en niet alles van Apple probeert goed te praten.
Beide systemen hebben hun voor en nadelen. Voor mijn dj gebeuren pac ik liever de mac, problemen oplossen gaat daar over het algemeen wat makkelijker mee omdat je niet met driver issues zit. Het systeem word kant en klaar geoptimaliseerd aangeleverd na een install, daar hoef je vervolgens als eindgebruiker weinig meer aan te doen.
Zaken als "even wat geluidskaarten softwarematig" aan elkaar koppelen is gewoon makkelijkker te doen binnen OS-X maarja zo zijn er ook genoeg dingen binnen windows te vinden die daarin veel makkelijker gaan.
mac os zo super is 
OS-X is een prima OS, Vista is dat ook en Windows 7 is naar mijn mening een heeeeeel erg prima OS. Feit is en blijft dat wanneer een OS als ruk word ervaren dat in 999 van de 1000 gevallen de schuld van de eindgebruiker is die klakkeloos maar overal op JA klikt maar totaal geen benul heeft van waar ie mee bezig is OF door weigerende hardware.
Ik moet overigens wel zeggen dat ik qua hardware de huidige macbook geweldig vind want waar koop je voor pak hem beet 1100 euro een aluminium unibody macbook met een goed scherm, redelijk goede (geen uitzonderlijke) specs e.d.?
De opties die ik had waren er een paar,
Dell XPS1330: Mooi apparaat, goed apparaat wat ook goed in elkaar geschroefd zit MAAR niet zo sterk is als een unibody behuizing van aluminium en dat er een sterke behuizing moest komen was in mijn geval prioriteit nummer 1, 2, 3, 4 en 5....
Sony Vaio TX series: Behuizing gemaakt van carbon fiber dus extreem licht en sterk, goede specs maar er was 1 hele grote maar en dat was de prijs... ruim 2500 euro voor een notebook ging mij zelfs te ver.
Lenovo Thinkpad serie: Goed, stevig maar ook pislelijk.
Uiteindelijk bleef alleen de Macbook Pro dus over die inmiddels voorzien is van een SSD HD, naast OS-X ook Windows 7 draait en iedere dag mee gesleept word in de tas en dat tot op heden zonder slag of stoot doorstaat.