Poster: djvir20
nja dat zijn ze?zeker niet !! gewoon ik denk dat zij denken dat ik zomaar doe omdat ik het dj'en cool vind en niet omda ik het EGT graag doe snap je
Geef de moed niet zo snel op! Als je het hierbij al opgeeft, zal je nooit de kunst van DJ onder de knie krijgen! Zeg je ouders het gewoon zoals je het hier schrijft, in de qoute!?
Organiseer zelf een feest, al is het maar een verjaardagsfeest met 8 man! Je zet je setje neer, en je gaat gewoon lekker staan draaien..Gewoon muziekjes spelen op de achtergrond, laat zien dat je dit gewoon ERG leuk vind! Je bent miss wat te jong voor feetsten van meer dan 300 man ofzo, maar een 100tal? En dan ook nog eens vrienden? Ga weg, dat is toch niks?!
ZORG DAT WANNEER JE GAAT DRAAIEN, je ouders komen kijken! Miss zullen ze toch een b??tje trots zijn dat hun zoon daar zo staat, en zullen ze zien dat je er echt passie voor hebt!?
Zorg dat je je ouders overhaalt, hoe kun je dat het beste doen? Zoals ik al eerder heb gezegd, zorgen dat ze meegaan. Of je moeder, of je vader, of allebei...Ze zullen controle hebben over jou, en je in de gaten kunnen houden, dit stelt al veel gerust...
Of vraag 1 kans om jezelf te kunnen bewijzen, en dat je er echt passie voor hebt !!! Al draai je maar een half uur, ze zien je passie!
Maar in godsnaam, geef het zo snel niet op!!!?