fuifje draaien (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djvir20    posted on 02-09-2009 19:08
hey allemaal ik zit met een groot probleem.

Een bevriende dj van mij vroeg mij een tijdje geleden of ik niet een keertje een uurtje of 2 kon komen draaien op een PRIVE fuifje van hem er kwamen heel wat dj's dus lang zou ik nooit moeten draaien.

Nu ik krijg mijn dj-set heel binnenkort maar ik heb al verschillende keren gedraaid en ik kan beatmatchen dit is gewoon een kwestie van oefenen. Maar het probleem is dat mijn ouders mij daar nog te jong voor(13 jaar). Maar ik zij hen:? " het is toch maar gewoon eens een keertje bij vrienden??"

wat vinden jullie hiervan, (het is voor een 100 tal vrienden van de bevriende dj en andere dj's?
?ik had graag jullie mening gehad
User edit by djvir20 on 02-09-2009 @ 19:22:33 (12%)

What do you think about fuifje draaien ??

Vote :   

djvir20    posted on 03-09-2009 20:57
jongens sluit dit forum maar dankzij mijn ouders zal k nooit een dj worden die mensen kennen

dank je allemaal !!
CopainsDeluxe    posted on 03-09-2009 21:43
Jasper NIET MA NIET OPGEVEN ! , dat is echt belachelijk, sorry. Je kon het toch ? waarom dit alles dan, ik denk dat iedereen je wil helpen nietwaar mede DJ's??
Ik zal er alles aan doen om u te kunne helpe Jasper !
MaximDJ    posted on 03-09-2009 22:26
Poster: djvir20
nja dat zijn ze?zeker niet !! gewoon ik denk dat zij denken dat ik zomaar doe omdat ik het dj'en cool vind en niet omda ik het EGT graag doe snap je

Geef de moed niet zo snel op! Als je het hierbij al opgeeft, zal je nooit de kunst van DJ onder de knie krijgen! Zeg je ouders het gewoon zoals je het hier schrijft, in de qoute!?

Organiseer zelf een feest, al is het maar een verjaardagsfeest met 8 man! Je zet je setje neer, en je gaat gewoon lekker staan draaien..Gewoon muziekjes spelen op de achtergrond, laat zien dat je dit gewoon ERG leuk vind! Je bent miss wat te jong voor feetsten van meer dan 300 man ofzo, maar een 100tal? En dan ook nog eens vrienden? Ga weg, dat is toch niks?!

ZORG DAT WANNEER JE GAAT DRAAIEN, je ouders komen kijken! Miss zullen ze toch een b??tje trots zijn dat hun zoon daar zo staat, en zullen ze zien dat je er echt passie voor hebt!?

Zorg dat je je ouders overhaalt, hoe kun je dat het beste doen? Zoals ik al eerder heb gezegd, zorgen dat ze meegaan. Of je moeder, of je vader, of allebei...Ze zullen controle hebben over jou, en je in de gaten kunnen houden, dit stelt al veel gerust...
Of vraag 1 kans om jezelf te kunnen bewijzen, en dat je er echt passie voor hebt !!! Al draai je maar een half uur, ze zien je passie!

Maar in godsnaam, geef het zo snel niet op!!!?

Party Sensations. Excellence in entertainment.
CopainsDeluxe    posted on 06-09-2009 12:51
Zo hoor ik het graag MaximDJ ! ,
hij komt al bijna een jaar hier bij mijn thuis draaien samen met mij dan, en ik zie echt dat hij het graag doet !?

BTW op het feestje kan ik samen met mijn ouders iets voorzien met jou ouders Jasper. Een lekker flesje wijn ofzo , :D .

En nogmaals opgeven is geen optiee ! Smile
djvir20    posted on 06-09-2009 21:20
Ome maurier bel morgen maar op ham

djvir20    posted on 06-09-2009 21:47
Dankje allemaal want anders had ik nu al opgegeven !!

Dus bedankt
timmy90    posted on 07-09-2009 23:31
blijf u dromen najage, zo komt ge het verst, en succes!
djvir20    posted on 19-09-2009 09:22
dank je ik ben nu aan het uitkijken naar een 2e hands set

grts jasper
wico    posted on 19-09-2009 10:07
geven jullie vaak fuifen
CopainsDeluxe    posted on 28-04-2010 12:50
Fuiven opzich zelf organiseren we niet vaak, maar wel bij de gelegenheden. :D !
Om even terug te komen op Jasper, 2de hands set ? :P
XMatiC    posted on 28-04-2010 12:54
1. Geef nooit op
2. Koop een Pc-controller of een all-in-one dj setje die goedkoop is
3. Oefenen oefenen oefenen en dan weer regel nr 1.
?
?
www.youtube.com/LennertDJ
CopainsDeluxe    posted on 28-04-2010 13:11
XMatic ondertussen heeft jasper al een dj set , een 3 kanaals mixer van JB systems en een dubbele cd speler , hij heeft zelfs al speakers ! ^^ TSX 15 en DAP palladium 900 ! :D
dacuba    posted on 28-04-2010 22:36
Poster: djvir20
nja dat zijn ze?zeker niet !! gewoon ik denk dat zij denken dat ik zomaar doe omdat ik het dj'en cool vind en niet omda ik het EGT graag doe snap je

?
Hebben ze dan ongelijk? Cool
XMatiC    posted on 28-04-2010 22:49
Poster: dacuba

Hebben ze dan ongelijk? Cool

Ik denk toch wel dat deze jongen niet zo'n meeloper is ..
Hij wil het zo graag en anders had hij al lang wat anders willen worden.
?
Bij mij zit de passie er al sinds mijn kleuter tijd in dag en nacht trommelen op dat gekregen trommeltje..
Eens dat het erin zit die passie voor muziek ,
Gaan je ouderss het er niet rap uitkrijgen !
Geef vooral niet op !
?
www.youtube.com/LennertDJ

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

595 Users online: 381 Guests (214 Unknown)
Pages generated today : 149.144
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.668.059