Poster: Snoey
Imagine vond ik een zeer goed album van Armin, zeer gevarieerd en goed klinkende platen. Ik zet hem af en toe nog steeds op. Dus wat dat betreft doet Armin dat heel goed, echter zijn zijn tracks geen klappers of tracks die de geschiedenis in gaan als 'must haves'. Niemand die nog Shivers of Burned with desire draait in een discotheek. Dus daar zit voor mij het verschil in tussen Armin en Tiesto.?
Ik heb zelf ook nog nooit een Armin plaat gedraaid, maar van Ti?sto wel veel en dat slaat toch aan bij het publiek, met traffic als beste voorbeeld.?
@ Ilja
Als je je zelf fan van Ti?sto noemt, schrijf dan wel even de track van de titel goed, namelijk: I'll be here ipv there. Ik vind de break met het vrolijk zaagtand melodietje wel oke en het intro en outro met die pitchbend effect cool, maar die zangeres verneukt echt die track.
@ Tekhead
Niet alles is door Cor Fijneman gemaakt, hij heeft een aandeel gehad in 'In My Memory', maar met Just Be had hij niks meer te maken. Niet dat ik interesant wil doen of de wijsneus wil uithangen, maar ik weet dat.
Poster: Snoey
Sorry maar dit vat ik op als een belediging, dit vergelijken met W&W en Marcel Woods. W&W, ??n van de favoriete producers van Armin op het moment. Waar zijn de dikke leads, dikke square synths en de vette editjes die ze toepassen in hun tracks? Daarnaast als een beetje tech trance achtige tracks maken, zijn het teminste dikke knallers, kijk voor de grap eens live filmpjes van Arena of luister hun nieuwe remix van Little Boots. Dit kan je echt niet vergelijken met deze plaat van Ti?sto.
Poster: remco87
Ik moet zeggen dat ik I will be here van Tiesto and Sneaky sound system helemaal niet slecht vind. Louder than boom is naar mijn mening wel echt onder de maat voor een professionele producer. Geen pakkende melodie en er mist gewoon diepte/een complete sound in de track. Ook de synths die gebruikt zijn en de combinatie die er gemaakt wordt vindt ik niet "lekker" klinken.