Nou goed in dat geval

:
Volgens mij heb ik wel is een keer gehad dat ik ff de verkeerde player cue'de.... Bam, stil... OEPS :P
Gewoon de genanste avond dan maar? :
Ook een keer ergens gedraaid waar de spullen al klaar stonden, was sowieso een baggerfeest (lees: 50-jaar-zit-verjaardag). Maar goed de spullen waren klaar gezet en toen bleek dat er een of andere highpass-filter op de versterker was ingesteld, waardoor er alleen hele hoge tonen uit de tops kwamen. Dat hoeft niet zoveel uit te maken ?ls je maar een subwoofer hebt... En die kabel was precies ff kaduuk. Dus het halve feestje in de piepende herrie gezeten. Uiteindelijk toch achterop de versterker het filterknopje gevonden, dus het geluid was enigszins gered.
Maar goed, misschien was nog wel het genanste van de avond dat er mensen naar me toe kwamen toen ik 'Praise you' van Fatboy Slim draaide, omdat ze die te hard vonden. En dat ze vervolgens vroegen of ik geen Andre Rieu had... Wat een baggeravond lol. Nou vind ik klassieke muziek best mooi, maar daar had ik me niet echt op voorbereid... De rest van de avond gewoon een beetje met de laptop liedjes aangeklikt.
Na afloop zei de klant-in-kwestie dat ze het helemaal geweldig vond. Ik dacht: hahahahaha, oke joh, mooi (en tot nooit)...