Poster: LilQuint
Dus wat doe ik. Heel vrolijk de accepella van dat Jack gebeuren op zetten.
Weet ik veel dat die man die was overleden jack heten...
Poster: Thias
Totdat een kwartier voor tijd de organisatie besloot dat het toch echt veel te hard stond en de geluidsman de speakers een behoorlijk eind dicht moest draaien. Dit gebeurde netjes vanuit de FOH, merkte hier zelf natuurlijk niets van.
Gevolg: Ik stond vol los te gaan, nog even dat laatste restje energie uit jezelf en het publiek proberen te halen. Alleen het veld keek steeds verbaasder en er werd nog amper gedanst. Bleek dat er van de laatste paar platen ongeveer niets meer iets te horen was.
Poster: vatogonzalez
Tijdens GIRLSLOVEDJS in de Time Out op de voorste monitor speaker te staan MC'en voor Billy The Klit en gewoon volgas tussen 't podium en de monitorspeakers in vallen. Ik heb een week als een gangster rondgelopen met zo'n knikje in mijn wandelgang. Na de val nog net met een glimlach van 't podium af strompelen en dan backstage half kapot gaan en de plukjes haar/huid van m'n been af kunnen trekken..
Poster: Gidi
er zijn hier veel andere die ook mensen graag helpen en inderdaad een moord doen voor pro+.
Poster: Gidi
pro+ na 20 posts?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.