De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 (8/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Roov    posted on 27-08-2009 19:07
Welkom in de Late Leeuw!
Komt u thuis van een dagje hard werken of wilt u hier even bijkomen, dan kunt u gezellig loungen in een van ons lounge banken

Bestel ook een van onze speciale drankjes :
DJR Cocktail met gemalen CDJ 1000 MK3

Of misschien meer zin in een lekkere beker sinaasappelsap geperst uit rijpe vinyl?

Ook voor een snelle snack kunt u bij ons terecht :

Probeer ons specialiteit : Broodje Moderator met ketchup en uien

Of misschien een schaaltje tulpkabels

Zolang u zich aan onze regels houdt kunt u zolang blijven als u wilt!

De regels :

Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

Heb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 23

Een prettig verblijf in de DJ Resource Chat/Lounge Corner!
User edit by Roov on 27-08-2009 @ 23:27:23 (60%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 ??

Vote :   

Bouncy    posted on 30-08-2009 15:02
Jemig... logic 9 studio volledig installeren duurt 5 uur! :O
LouisCasper    posted on 30-08-2009 15:05
Poster: Bouncy

Maar dan heb je ook wat Winking my eye
http://www.louiscasper.com
Lawrenz    posted on 30-08-2009 15:06

Dayum, dan heb ik straks ook nog wat af te wachten. Logic studio 8 ging best snel eigenlijk, heeft nummer 9 dan zoveel meer?
Roov    posted on 30-08-2009 15:08

Die linker is waarschijnlijk de hacker van DJR Winking my eye
the-melody    posted on 30-08-2009 15:34
ze ziet eruit alsof ze dringend eens van bil moet gaan, danm zo ne smoelCool
Bouncy    posted on 30-08-2009 16:39
Poster: Lawrenz

Dayum, dan heb ik straks ook nog wat af te wachten. Logic studio 8 ging best snel eigenlijk, heeft nummer 9 dan zoveel meer?

Ik heb volledige installatie gedaan, dus alle samples jampacks blabla shizle blabla...
48 gig in totaal..
Wat nummer 9 meer heeft? Dat is mijn taak om dat uit te zoeken :P binnekort staat de review op GearJunkies
Lawrenz    posted on 30-08-2009 16:45

Ik heb volledige installatie gedaan, dus alle samples jampacks blabla shizle blabla...

48 gig in totaal..

Wat nummer 9 meer heeft? Dat is mijn taak om dat uit te zoeken :P binnekort staat de review op GearJunkies

Tja, ik heb 8 ook met alle Jampacks en audiocontent geinstalleerd, en dat duurde maximaal anderhalf uur! Weet wel ongeveer wat de verbeteringen zijn, maar er zit toch niet n?g meer audio content bij?Cool

In ieder geval moet ik 9 gauw aanschaffen, nummertje 8 heeft een beetje moeite met Mac OS X 10.6!

Lead    posted on 30-08-2009 16:52
tussenstop in helsinki met 2 uur vertraging....
Let the BASS be louder
DAW    posted on 30-08-2009 17:01
Poster: Lead

Twee uur is te overzien. Vanuit Amsterdam naar Helsinki en dan ... / Winking my eye
/me hoopt wel dat hij zelf geen vertraging heeft dinsdag richting Hong Kong?Cool
http://EOSfotografie.nl
Dolivieira    posted on 30-08-2009 17:11

Het ligt niet naast de deur Lead. moet je zeker nog een uur of 10 a 12.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 30-08-2009 @ 17:12:05 (3%)
TranceXX    posted on 30-08-2009 21:08
Vandaag mijn nieuwe externe hd op mijn laptop aangesloten, en een kleine 15 gig aan muziek erop gezet.Tot hiertoe geen probleem waare het niet dat mijn Hp ze4415ea latop nog een 1.1 usb poort heeft en geen usb 2.Dus 3 uur later stond alles erop.CoolCoolMaar ik heb een goedkope oplossing gevonden bij Conrad.Daar hebben ze nog een usb 2.0 pcmcia 32 bit cardbus in stock voor maar 25?, dus ineens maar besteld.
Voor 25? heb ik geen nieuwe laptop en volgend jaar komt hier toch?een mac book pro 17inch.
Winston    posted on 30-08-2009 21:11
Poster: the-melody
ze ziet eruit alsof ze dringend eens van bil moet gaan, danm zo ne smoelCool

Ik draag jou voor om dat te af te handelen. Cool
Tic Toc
Estacy    posted on 30-08-2009 21:45
toch even een complimentje voor de mods (en admins) dat dat groepje nep hackers zo snel is weggewerktCool
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Lawrenz    posted on 30-08-2009 21:52
Morgen begint het echte werk weer... Beginnen met de opleiding Composition & Music Technology in Hilversum! Ben benieuwd wat het me allemaal gaat brengen. Ik zal jullie zo nu en dan op de hoogte brengen Winking my eye
W.i.M    posted on 30-08-2009 22:09

Lekker op vakantie Cool

Ik verwacht eigenlijk wel een aparte topic met alle spannende gebeurtenissen Cool
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 30-08-2009 22:10 (73%)
Estacy    posted on 30-08-2009 22:51
hee, vraagje, zon mic stand die bijv. ook voor Syrincs setjes worden gebruikt, passen die ook op mijn Harman/Kardon sattelietjes (type:?http://www.harmankardon.com/product_detail.aspx?cat=HCS&sType=C∏=HKS+4/230 maar dan in het zwart) er zit wel een schroefgat in, maar ik weet niet of die dezelde maat is als die in bijv. een syrincs?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
ccc    posted on 30-08-2009 23:23
Ik lees dingen over hackers etc wat is er dan gebeurt? Ik vind er niks over.
Snoey    posted on 31-08-2009 00:50
Zo mijn dag zit er weer op.

Vandaag die date gehad, leuk meisje, maar ik had geen gevoelens voor der gekregen, dus Winston bedankt voor de goede zin: 'was gezellig en ik zie je wel weer een keer'. We zijn Amsterdam lekker door gewandeld en hebben op het Rembrandsplein ff een terrasje gepakt. Waren gelukkig geen ongemakkelijke stiltes en ik heb me goed vermaakt.?

Wat enorm grappig is, was dat ik posters tegen kwam, waar mijn naam opstond (in de line up). "

Net in Bloomingdale, ik kom binnen, zie ik flyers liggen met mijn naam. Ik bestel een drankje bij de bar, liggen er flyers met mijn naam. Ik loop naar buiten, zie ik flyers met mijn naam op de grond liggen. Dus dat was echt heel bizar en mijn vrienden vonden het ook heel grappig :P Een van mijn dromen is dus waarheid geworden.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Bootstrap    posted on 31-08-2009 01:09
Morgen begint het echte werk weer... Beginnen met de opleiding Composition & Music Technology in Hilversum! Ben benieuwd wat het me allemaal gaat brengen. Ik zal jullie zo nu en dan op de hoogte brengen Winking my eye

Dan ken je mijn broertje Daan van Hasselt misschien wel van de introductie Cool Die doet music performance en technology, nu 2e jaars. Hij deed een logic workshop op de intro Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Bootstrap    posted on 31-08-2009 02:03
Zo net even een nieuwe mixtape gepost Happy, laughing Genre is Tech House.

Linkje
Tekhead    posted on 31-08-2009 03:06
@ccc : een stelletje kuthackers, hebben hier effe wat aan't klooien geweest, vervelend, maar naar't schijn niet ernstig (gelukkig maar).

@w.i.m. : Vakantie is al 2 uur korter geworden, hopelijk is dat alles.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Lawrenz    posted on 31-08-2009 08:06
Poster: Bootstrap

Dan ken je mijn broertje Daan van Hasselt misschien wel van de introductie Cool Die doet music performance en technology, nu 2e jaars. Hij deed een logic workshop op de intro Happy, laughing

Die heb ik niet gedaan, ik zat in een van de twee live bands dus heb die dinsdag de hele dag geoefend in de studio! Dus ik deed niet mee aan de Logic workshop! Maar ik denk dat ik hem wel herken als ik hem zie Winking my eye
Dolivieira    posted on 31-08-2009 10:07

Volgens mij is dit wel een leuke?maar wel een zware opleiding. Als je deze afmaakt dan kan je wel heel veel, Lawrence. Suc6 in iedergeval en doe je best. ??
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Bootstrap    posted on 31-08-2009 11:51
Een zware opleiding is het zeker. Vooral het eerste jaar. Als ik zie wat mijn broertje allemaal heeft geleerd, echt niet normaal. Je moet ook al je vakken halen om je eerste jaar te halen, maar het is juist gaaf als je er zo mee bezig bent het hele jaar. Succes ermee in ieder geval Happy, laughing
Lawrenz    posted on 31-08-2009 13:53
Poster: Bootstrap
Een zware opleiding is het zeker. Vooral het eerste jaar. Als ik zie wat mijn broertje allemaal heeft geleerd, echt niet normaal. Je moet ook al je vakken halen om je eerste jaar te halen, maar het is juist gaaf als je er zo mee bezig bent het hele jaar. Succes ermee in ieder geval Happy, laughing

Klopt, het is een hele zware opleiding! Voordeel heb ik al wel dat mijn solfege en muziektheorieniveau vrij hoog is. De tweedejaars die ik gesproken heb zeiden dat dat wel een groot voordeel is omdat dat een van de belangrijkste vakken is!
@Djdoliveira, je kan er echt ENORM veel mee. Componeren, studiotechniek, programmeren, produceren zijn een paar van de dingen die voorbij komen.

81 Users online: 11 Guests (70 Unknown)
Pages generated today : 17.205
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.405.579