Poster: Bouncy
Jemig... logic 9 studio volledig installeren duurt 5 uur! :O
Poster: Bouncy
Jemig... logic 9 studio volledig installeren duurt 5 uur! :O
Poster: Lawrenz
Dayum, dan heb ik straks ook nog wat af te wachten. Logic studio 8 ging best snel eigenlijk, heeft nummer 9 dan zoveel meer?
Poster: BouncyPoster: Lawrenz
Dayum, dan heb ik straks ook nog wat af te wachten. Logic studio 8 ging best snel eigenlijk, heeft nummer 9 dan zoveel meer?
Ik heb volledige installatie gedaan, dus alle samples jampacks blabla shizle blabla...
48 gig in totaal..
Wat nummer 9 meer heeft? Dat is mijn taak om dat uit te zoeken :P binnekort staat de review op GearJunkiesTja, ik heb 8 ook met alle Jampacks en audiocontent geinstalleerd, en dat duurde maximaal anderhalf uur! Weet wel ongeveer wat de verbeteringen zijn, maar er zit toch niet n?g meer audio content bij?In ieder geval moet ik 9 gauw aanschaffen, nummertje 8 heeft een beetje moeite met Mac OS X 10.6!
Poster: Lead
tussenstop in helsinki met 2 uur vertraging....
Poster: the-melody
ze ziet eruit alsof ze dringend eens van bil moet gaan, danm zo ne smoel
Morgen begint het echte werk weer... Beginnen met de opleiding Composition & Music Technology in Hilversum! Ben benieuwd wat het me allemaal gaat brengen. Ik zal jullie zo nu en dan op de hoogte brengen
Poster: Bootstrap
Dan ken je mijn broertje Daan van Hasselt misschien wel van de introductieDie doet music performance en technology, nu 2e jaars. Hij deed een logic workshop op de intro
Morgen begint het echte werk weer... Beginnen met de opleiding Composition & Music Technology in Hilversum! Ben benieuwd wat het me allemaal gaat brengen. Ik zal jullie zo nu en dan op de hoogte brengen
Poster: Bootstrap
Een zware opleiding is het zeker. Vooral het eerste jaar. Als ik zie wat mijn broertje allemaal heeft geleerd, echt niet normaal. Je moet ook al je vakken halen om je eerste jaar te halen, maar het is juist gaaf als je er zo mee bezig bent het hele jaar. Succes ermee in ieder geval