Poster: Snoey
Ik heb morgen mijn eerste 'date' met iemand die ik van een datingsite heb leren kennen gister. Dus best wel spannend, iemand nog tips of ervaringen die die kan delen? :P
Poster: Estacy
jullie zullen wel gemerkt hebben dat ene h4cker lekker bezig is geweest, als we die topic nou massaal negeren? der is al een topic report gedaan, en als we niet reageeren gaan die posts het snelst van de homepage af
jullie zullen wel gemerkt hebben dat ene h4cker lekker bezig is geweest, als we die topic nou massaal negeren? der is al een topic report gedaan, en als we niet reageeren gaan die posts het snelst van de homepage af
Poster: Tekhead
wat een kutzak, klikte die hacker ff aan en heel de computer begint te shaken, dat die klootzak maar ff naar mij komt, zal z'n kop eens hacken, en mijne hond in z'n bakkes laten kakken. Kutzak, daar ga ik de rooie over van zo'n lullen, Lead Bannen die computernerd
Poster: Snoeydan weet je wss toch wat je mag verwachten !
Ik heb der Hyves bekeken, stonden genoeg foto's op.
Poster: Tekhead
het beel ging shaken bedoel ik, op en neer, stoppen en weer, nu niet meer gelukkig
Poster: matezo
flash 2009 (dave darell remix)
als je naar het westen verhuist,kom je in een andere cultuur. Vele weten hiermee te leven, maar enkele vinden dat hun cultuur nog steeds beter is. Als ze zich aanpassen (en niet dit soort flauwe grappen uithalen) is alles prima, jammer dat dat niet altijd lukt
Poster: BoydGrift
Zijn gewoon turkse kuthoeren, die wat tegen nederlandse websites hebben?
Dit lieten ze achter in het gastenboek: http://heykid.110mb.com/
Is niet gevaarlijk, maar vindt het wel kinderachtig.
Get a life en ga naar de moskee.
Poster: Bootstrap
Haha zullen we de email adressen gaan hacken die op hun site staan?
Poster: dJORD
en met die e-mail adressen ze zichzelf laten aangefen.
Poster: BootstrapWe kunnen ze ook een mail bom sturen. Wel grappig om ze een beetje te pesten.
Poster: Bouncy
En vervolgens heb je 5 kilo spam per dag!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.