Poster: Stefjuuh
Ach, dan sponser jij haar toch even bij?
Poster: Esmee
en ik zou het denk ik niet eens kunnen aannemen als iemand even emt een cadeautje van 300 euro naar me toe komt....
Poster: djjw
uhmm nee hoor, bij mij kan je het ook afgeven hoor....
ik doe er ook niet moeilijk over als het meer dan 300 euro zou zijn
Poster: RemcoV
Ik doe sowieso nooit moeilijk over cadeautjes... Leuk toch!
Poster: Bouncy
Was trouwens nog wel grappig, onze discussie gister...
Als we ooit gaan samenwonen komt er een killerbooth, 4x pioneer X en een Dateq Vibe (Esmee wil een Xone... mja, dat zien we dan wel)... of we nemen 2 booths, kunnen we b2b... of... blablabla :P
Poster: mainPoster: Bouncy
Als we ooit gaan samenwonen komt er een killerbooth, 4x pioneer X en een Dateq Vibe (Esmee wil een Xone... mja, dat zien we dan wel)... of we nemen 2 booths, kunnen we b2b... of... blablabla :P
haha neem aan dat je vriendin dus ook dj is, dan maak je gewoon een speciale dj kamer waar je een pioneer booth, een denon booth en een xone booth hebt ofzo. zou wel dik zijn!
Poster:?dJORD
jij hebt wat gemist main.
z'n vriendin is Esmee van dit forum.
Poster: Estacy
Of in de ban van Pioneer? Maar kiezen tussen een Xone en een Vibe.... pfoe. Das lastig!
Poster: BouncyPoster: mainPoster: Bouncy
Onder een steen gelegen de afgelopen week? :P
Gewoon in de huiskamer joh!
Het is Esm?e... geen Esmee! :P
ik heb onder een steen gelegen
Poster: Estacy
Of in de ban van Pioneer? Maar kiezen tussen een Xone en een Vibe.... pfoe. Das lastig!
Poster: TheDutchDecks
nee mijn keuze zou naar de Xone gaan.