Poster: Esmee
en ik zou het denk ik niet eens kunnen aannemen als iemand even emt een cadeautje van 300 euro naar me toe komt....
Poster: Bouncy
Als ze nou eens een mixer zouden maken met de geluidskwaliteit van een Xone, de bouwkwaliteit van de Dateq, de gebruiksvriendelijkheid van een Pioneer en de betrouwbaarheid van een Apple...
Dan zou ik hem kopen!!
menneer wil persee de 2 spelers rechts hebben en ik links, dus daarom 4 !
en pioneer djm 800 vind ik ook goed, maar hij sloept dan alle faders :P
of je ragt er gewoon wat minder mee?
maar ik wil een xone
effecten gebruik ik toch nieten zo wel, exteren effectenbakkie erbij.
ben nu aan het oefenen met mic... vrijdag feestje en bouncy zei toch al dat ikt? gewoone s moet proberen, nu gewerkt iemand dat ik dat niet durf... dus nja nu moet het maar es gebeuren... t zijn maar 300 mensen...
Poster: TheDutchDecksPoster: Bouncy
Als ze nou eens een mixer zouden maken met de geluidskwaliteit van een Xone, de bouwkwaliteit van de Dateq, de gebruiksvriendelijkheid van een Pioneer en de betrouwbaarheid van een Apple...
Die is er,.... Rodec
Dan zou ik hem kopen!!
dan zou je hem niet kunnen betalen bedoel je
Poster: Saskia
heeft er iemand verstand van een reloop rmx bpm?
Poster: _ruud_
als je een losse effectenbak(je) bedoeld, heb je voor €150,- al een Korg Mini Kaoss Pad
Poster: Saskia
dan is misschien een mixer met effecten er al in handiger..
nee mn rokje is zwart.
en mn shirt wit. Mn racket is wel roze met zwart. (geen bewuste keus... deze sloeg gewoon t lekkerste, ik had m liever in t zwart)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.