Poster: RemcoV
Hoe ben jij begonnen Tomazos?
geen idee, gewoon ingerolt, al tijdje bezig en zorgen dat de grotere en betere in de regio jou ook als een goeie vriend/ gewaardeerde collega zien

, die gaan je dan aanbevelen bij andere discotheken. en op gegeven moment heb je een goeie referentie/ervaring lijst dat je bij de grotere mag komen draaien,
maar je moet er maar net tussen komen..
en dat lukt sommige wel, en sommige niet.
..
ik wil bijv ook heeeel graag Hardstyle of echt Underground club ernaast gaan draaien, heel zwaar..
echt van die 'afterparty' club muziek..
maar ik heb geen idee hoe ik daar beetje goed in kan rollen,
ja.. ik ken wel beetje rare/foute mensen die van die feesten organiseren die Niet hetero zijn.. maar ik heb er ook weinig tijd voor om zoiets erbij te gaan doen.. miss over 10 a 15 jaar als ik te oud word voor kinder feestjes.. en genoeg ervaring heb op gedaan om zoiets te gaan doen met ouder club publiek.
je moet niet te groot willen beginnen.. beter 1 klein plekje waar je het naar je zin heb.. dan 1 hele grote waar je met tegen zin heen gaat

..
ga eens bij bar-dancings e.d proberen.. bied jezelf aan, Gratis avondje proef draaien.. zorgen dat iedereen tot einde blijft hangen, en niet de tent leeg is om 3uur..
succes gegarandeerd