Poster: Stefjuuh
Bedenk dat je een mix moet maken die entertaint, en geen supertight mix! Neem desnoods iets op van een feestje!
Poster: Tomazos
als ik die Prijzen zo lees op de website, moet je als dj daar blij zijn met paar 10'tjes..
want die drive in prijzen incl dj zijn wel erg laag,
maargoed,
ook maar de vraag wat hun voor je gaan doen, ik heb het zelf nooit zo gedaan voor een 'entertainment bedrijf' omdat ik om me heen zie dat goeie dj's vaak op een bruiloft e.d komen te staan, en een boeking voor schoolfeest/disco maar zeeer zelden is,
ook als ik zie wat hun voor verlichting e.d hebben in de Verhuur (waar ze waarschijnlijk ook hun eigen shows mee moeten draaien), moet je er niet Al teveel van verwachten..
maar je kan altijd informeren,
Poster: RemcoV
Hoe ben jij begonnen Tomazos?
Oke, je hebt waardevolle tips voor mij
Bedankt!
Ik ga gewoon een mix in elkaar draaien en het opsturen, nooit geschoten is altijd mis.
Ik denk dat het een leuke leerschool kan zijn voor me, zeker omdat ik een allround dj wil worden.
Dat heb je trouwens netjes gedaan met die meid! Wie is het?
Sowieso ben ik voorstander van het goede netwerken, omdat je ook een soort van vriendschap met die mensen opbouwt.
Deze personen zijn namelijk ook de mensen die mij een en ander leren, het zou nogal lelijk zijn als ik ze compleet zou dumpen als ik eenmaal bereikt heb wat ik zou willen.
Voor nu wil ik gewoon ergens een plekje vinden waar ik vast of zo nu en dan kan draaien.
Ik heb namelijk gemerkt dat ik veel leer door in een club voor publiek te draaien.
Maargoed ik ben nu 1,5 maand bezig, misschien loop ik iets te hard van stapel
Poster: Tomazos
(miss) capital D,
echt een goeie dj en een schat van een meid,
maja, succes!
Poster: Roov
Ten eerste mag je heel blij zijn dat je uit Soest komt! Wij Soesters zijn volgens mij al erg goed vertegenwoordig op DJR. Wat je dus als eerst kunt doen is wat contact opzoeken met mede Soesters en kijken wat zij zoal voor feesten draaien! Als je daarmee bevriend raakt kun je misschien een keer een feestje van ze overnemen o.i.d
Netwerken is inderdaad de key
Ja nou je het zegt haha, het valt me op dat er veel zijn.
Adri?n ken ik al sinds mijn jeugd, via hem ben ik hier ook eigenlijk terecht gekomen.
Maar jij komt uit ook uit Soest, waar draai jij zoal dan?
Poster: Stefjuuh
En bedankt hea..! Mja, das een ander verhaal!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.