Poster: kuituhh
Btw niet vorige qlimax maar 2 terug ofzo heb ik in zo'n info boekje gelezen een interview met de prophet en zany en daarin stond dat ze op qlimax dus B2B draaide want ze vonden toen dat het veels te hard begon te worden (de hardstyle dan) en dat het te veel richting hardcore ging en men maar eens een stapje terug moest doen.
Die qlimax was ook meteen de meeste saaie qlimax waarbij ik ooit ben geweest?:S
maar goed!
Dit was mijn eerste qlimax. Qlimax 2007, The Power of the Mind. Hier hebben The Prophet en Zany samen gedraaid idd. Kwamen ze op, en Dov kwam op met zo'n dikke gun in z'n hand?

Maar idd, ze begonnen keihard. Ze begonnen met de track Zany & The Prophet - 384.000 (hijo de la luna remix). Vond het zelf ook allemaal wel hard, maar toch voor mijn 1e qlimax was het een top feest.
Toch op de grootste feesten, luister ik het liefst naar de Italian hardstyle van Tatanka of Technoboy!!!
Zie hierboven in de post van Snaad over FTS. Dit is een van de trackjes die weinig dj's meer draaien... hij is uitgedraaid, en de tekst is iets veranderd. Komt uit een house nr uit de 90ties dacht ik. Zelf vind ik hem wel leuk, maar niet bijzonder. Daarnaast heeft Showtek wel lekkere producties, en een goede eigen sound. Respect.
En over de evolutie van hardstyle, het kan weer veranderen. Showtek is opzich altijd wel hetzelfde gebleven. Technoboy opzich ook wel. Ik denk dat we snel een evolutie zien omdat we de laatste jaren veel nieuwkomers erbij hebben gekregen. Bijv. Bassmodulators, Beatproviders, Psykopunkz, Da Tweekaz. Allemaal newstylers met keiharde kicks. Zeg niet dat het verkeerd is. Maar ik hou zelf ook het liefst van keiharde kicks en Reversed basses.
@ Dp_ : Oh My God is gewoon typisch Italian Hardstyle! Holadijee!!!?

Wat een aanradertje dan voor je is is deze::: Vind het zelf een van de vetste tracks op het moment:
Volgens mij is ze italiaans. Zit bij Scantraxx en deze wordt nog gereleased.