Poster: Sound-Division
Ik vind het zelf jammer dat rond 2005/2006 de hardstyle veranderde, van reversed bass naar snoeiharde kicks (data kunne afwijken, maar zo ongeveer naar mijn mening).
Erg jammer, en ik hoor ook in steeds meer platen dat de reversed bass terug komt (hopelijk komt de oude sound weer een beetje terug).
Het grote verschil vind ik de variatie in nummers, ineens moeten in al die nieuwe hardstyle om maar zo te zegge, blije melodietjes + de bass of kick die meegaat in toonhoogte, terwijl de early hardstyle gewoon lekker varierend is, en er niet zo een standaard voor nummers was.
Het is misschien overdreven wat ik zeg, maar zo ervaar ik het, ik draai zelf dus wel de nieuwe sound, maar ben een voorstander van oude.
Poster: dp_
Je kan zeggen over showtek wat je wilt, maar wat hebben die gasten een stel lekkere nummers gemaakt zeg!FTS vind ik persoonlijk ook goed nummer, zeker vet op feestjes.
Er zijn zeker een aantal nu-stijl nummers die heel goed zijn, maar er zit zoveel bagger tussen. Veel te vrolijke melodietjes en te lange geforceerde breaks. En dan nog niet te beginnen over de namen die allemaal op een ZZZzzz moeten eindigen.
Gelukkig komen de oude invloeden nog wel eens terug zoals oh my god(). Gelukkig worden dat soort nummer nog steeds gemaakt (al is het maar heel af en toe), daarom is hardstyle voor mij nog steeds niet dood en blijf ik hopen dat de stijl binnekort weer met flinke reverse bass wordt!
Poster: kuituhh
Btw niet vorige qlimax maar 2 terug ofzo heb ik in zo'n info boekje gelezen een interview met de prophet en zany en daarin stond dat ze op qlimax dus B2B draaide want ze vonden toen dat het veels te hard begon te worden (de hardstyle dan) en dat het te veel richting hardcore ging en men maar eens een stapje terug moest doen.
Die qlimax was ook meteen de meeste saaie qlimax waarbij ik ooit ben geweest?:S
maar goed!
Poster: Illusion
Lijkt me toch dat ze dan niet zomaar op Q-Base komt te draaien. Of staat ze B2B met Willem? Ik weet het niet, maar ben opzich wel benieuwd. Heb haar nog niet gehoord.
Als ze nergens iets van af wist, kreeg ze ook geen release op Scantraxx, of draaide ze op grote evenementen.
Of het moet vriendjespolitiek wezen? Ze kunnen bij scantraxx alles wel voor mekaar krijgen.
Maar over het produceren gebeurt wel vaker. Michel Pollen maakt bijv. ook de producties van Dozer.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.