NID 5 tracklisting klopt niet
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lucalicious    posted on 12-08-2009 19:03
ik heb een paar weken geleden nope is dope vol. 5 gekocht maar de play list klopt voor geen meter met de cd. het zijn wel de goede namen, maar de punten waar een nieuw nummer zou moeten beginnen zit meestal ergens midden in de track.
weet iemand hoe dit komt? zelf had ik het idee dat track 3, love me, niet in de mix zit.

What do you think about NID 5 tracklisting klopt niet ??

Vote :   
K0ENE    posted on 12-08-2009 19:28
Ik heb hetzelfde probleem,?bij mij staan er 2 nummers helemaal niet op en 2 andere dubbel.
Vind het trouwns ook een super slechte nope is dope. 1 cd, vorige waren allemaal 2 cd's en de meeste nummers op nope is dope5 zijn wel heel kort, of dit door quintino komt?
Esmee    posted on 12-08-2009 19:31
klopt, love me begint toch rond de 2:40 van t vorige nummer? dus hij zit er wel in, maar de tracklist klopt idd voor geen meter, heel irritant. Love me is gewoon kort, tot dat la mezcla komt zit ie er nog in.
Ik heb ze daarom eerst allemaal achter elkaar gezet in audacity, vervolgens in losse stukjes geknipt
koste me werk, maar ik heb m nu weer opnieuw gebrand, en t speelt een stuk lekkerder, vooral als je losse trakcs luistert, zoals ik Happy, laughing
Helixon    posted on 12-08-2009 23:38
kan ja
Boyd    posted on 13-08-2009 10:56
Poster: Helixon
kan ja

Helixon, wat is de toegevoegde waarde van jou post?

Ik moet zeggen dat ik Nopeisdope zoieso niet geweldig vindt. Maar het kan natuurlijk een maandagmorgen productie zijn, of iemand die maar wat gedaan heeft. Mischien dat quintino er wel mee te maken heeft ja.

Het enige wat je dan nog kan doen, is wat esmee zij. alles gaan knippen, En weer op nieuw plakke.
Kevinova    posted on 13-08-2009 13:15
Open de .cue met kladblok en ga zelf aan de tijdcodes sleutelen Thumbs Up
Met beetje logisch nadenken zie je hoe het eenmaal in elkaar steekt en kan je in vervolg ook je eigen livesetjes voor cd-spelers zo maken dat je per nummer kan kiezen en niet deheletijd de mix van voor naar achter hoeft te spelen.
ccc    posted on 13-08-2009 17:24
Ik dacht dat dit alleen bij de geripte versies was. Cool

Maar bij het origineel dus ook zo te lezen. Als er al iemand de moeite heeft genomen een goede cue file te maken, dan mag ie hem sturen. Cool
Lucalicious    posted on 14-08-2009 08:48
haha, ik gebruik m al alleen maar om gewoon te luisteren. de vorige versies kon je nog wel gebruiken om nummers van te draaien maar met deze ceu's kan dat gewoon niet, nou ja. ik vindt het trouwens wel goed gemixt door quintino verder.

This is an old Topic

No new postings for 5.885 days.
 Post CommentThat would be 196.2 months
or a whopping 16.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

277 Users online: 57 Guests (220 Unknown)
Pages generated today : 2.362
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.476.135