ik heb een paar weken geleden nope is dope vol. 5 gekocht maar de play list klopt voor geen meter met de cd. het zijn wel de goede namen, maar de punten waar een nieuw nummer zou moeten beginnen zit meestal ergens midden in de track. weet iemand hoe dit komt? zelf had ik het idee dat track 3, love me, niet in de mix zit.
What do you think about NID 5 tracklisting klopt niet ??
Ik heb hetzelfde probleem,?bij mij staan er 2 nummers helemaal niet op en 2 andere dubbel. Vind het trouwns ook een super slechte nope is dope. 1 cd, vorige waren allemaal 2 cd's en de meeste nummers op nope is dope5 zijn wel heel kort, of dit door quintino komt?
klopt, love me begint toch rond de 2:40 van t vorige nummer? dus hij zit er wel in, maar de tracklist klopt idd voor geen meter, heel irritant. Love me is gewoon kort, tot dat la mezcla komt zit ie er nog in. Ik heb ze daarom eerst allemaal achter elkaar gezet in audacity, vervolgens in losse stukjes geknipt koste me werk, maar ik heb m nu weer opnieuw gebrand, en t speelt een stuk lekkerder, vooral als je losse trakcs luistert, zoals ik
Helixon, wat is de toegevoegde waarde van jou post?
Ik moet zeggen dat ik Nopeisdope zoieso niet geweldig vindt. Maar het kan natuurlijk een maandagmorgen productie zijn, of iemand die maar wat gedaan heeft. Mischien dat quintino er wel mee te maken heeft ja.
Het enige wat je dan nog kan doen, is wat esmee zij. alles gaan knippen, En weer op nieuw plakke.
Open de .cue met kladblok en ga zelf aan de tijdcodes sleutelen Met beetje logisch nadenken zie je hoe het eenmaal in elkaar steekt en kan je in vervolg ook je eigen livesetjes voor cd-spelers zo maken dat je per nummer kan kiezen en niet deheletijd de mix van voor naar achter hoeft te spelen.
haha, ik gebruik m al alleen maar om gewoon te luisteren. de vorige versies kon je nog wel gebruiken om nummers van te draaien maar met deze ceu's kan dat gewoon niet, nou ja. ik vindt het trouwens wel goed gemixt door quintino verder.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.