Poster: Ywe
Nu ik op mezelf woon heb ik leuke studio, die straks verbouwd gaat worden omdat mijn vriendin bij me intrekt. In ruil voor het afstaan van mijn ruimte mag ik dan wel op zoek naar een set CDJ1000's om te upgraden
Poster: BboyV
?
Zonder hulp van mijn ouders gaat het echt heel moeilijk hoor als 14-jarige!
Dan begin je uit wanhoop domme aankopen te doen enzo...
Poster: CopainsDeluxe
En nu zit ik tussen de 2 problemen in , mijn ouders weten dat ik het ontzettend graag zou doen! (verhuren en meer buiten de familie en vrienden?gaan draaien).
Maar dan vinden ze dat het allemaal nie goed is , bv dat het altijd s'nachts rijden is ,...
Maar gelukkig laten ze het wel toe als ik zorg voor alternatieven ,...
Poster: dj_groundfever
Das meestal toch door de dag rijden? Je moet tog alles nog klaarzetten en testen? Ik heb 2 keer geholpen met een drive-in op te bouwen op een feestje dat ik zelf mee had georganiseerd en da was dan nog een klein feestje en daar hebben we tog onze tijd voor nodig gehad. Ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent. Maar je kan anders misschien als argument gebruiken. Andere gaan tot laat in de ochtend naar feestjes, hun geld op doen en komen bezopen thuis. Jij gaat ook naar feestjes tot laat in de ochtend maar jij verdient er geld bij en bent nuchter als je thuiskomt.
Mijn ouders hadden er geen probleem mee, vonden het alleen een beetje zonde van het geld. Maja een mens moet een hobby hebben eh.
Poster: djslytha
Ik ben nu ongeveer 3 maanden serieus bezig en hem nu ook een leuk setje gekocht(numark axis 9 en jbsystems compact mengpaneel) alleen mijn moeder vind het allemaal wel leuk wat ik doe Maar bemoeid zich eignelijk nooit mee maar mijn pa die helpt mij egt super veel hij rijdt mij naar mijn feestjes enzovoort. ik ben wel blij dat hij me zo helpt. Maar ik denk dat als je er helemaal voor gaat dat je ouders zowiezo je wel helpen en ook trots zullen zijn. Ps. mijn profiel foto en booth foto komt nog.