Ouders geloven er niet in! (9/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BboyV    posted on 08-08-2009 20:37
Zelf heb ik er al veel ervaring mee.
Ouders die er niet in geloven dat je ?cht wilt gaan draaien.

Heb jij er ook ervaring mee?
Vertel er hier over, hoe ben je er dan toch door gekomen, heb je alles uiteindelijk zelf gekocht?

[MOD Edit] was hidden message :
Zonder hulp van mijn ouders gaat het echt heel moeilijk hoor als 14-jarige!
Dan begin je uit wanhoop domme aankopen te doen enzo...
Mod edit by Lead on 08-08-2009 21:42 (74%)

What do you think about Ouders geloven er niet in! ??

Vote :   

Stevendlv    posted on 15-01-2010 18:39
Poster: Ywe
Nu ik op mezelf woon heb ik leuke studio, die straks verbouwd gaat worden omdat mijn vriendin bij me intrekt. In ruil voor het afstaan van mijn ruimte mag ik dan wel op zoek naar een set CDJ1000's om te upgraden

De spullen gaan neem ik aan wel naar een andere ruimte?

Ik mag van mijn beide ouders kopen wat ik wil zolang ik dit maar van mijn eigen geld doet. Mijn vader probeert het te begrijpen en doet dat dan ook. Mijn moeder vind house goede muziek en rijd ook zonder problemen naar feestjes toe.
qwasta    posted on 15-01-2010 19:26
mijn vader was vroeger ook "dj" in zekere zin, en hij vind t wel tof dat ik draai. hij is alleen niet zo'n fan van m'n house styleCool
CopainsDeluxe    posted on 19-01-2010 22:55
Ach ik denk dat iedereen wel kampt met dit probleem...
Bij mijn eerste comunnie heb ik mijn eerste set gekregen en dan geldeidelijk aan ben ik meer en meer beginnen draaien en dan nu wil ik ook starten met het echte verhuurwerk, maar daar geloven mijn ouders dus nog steeds niet zo echt in :D
djvir20    posted on 20-01-2010 16:39
zoals copains deluxe zegt : iedereen kampt ermee maar er is een groot verschil >> sommige ouders geloven er niet in maar laten je het wel doen maar andere ouders willen het gwn niet dat je het doet
CopainsDeluxe    posted on 21-01-2010 17:05
En nu zit ik tussen de 2 problemen in , mijn ouders weten dat ik het ontzettend graag zou doen! (verhuren en meer buiten de familie en vrienden?gaan draaien).
Maar dan vinden ze dat het allemaal nie goed is , bv dat het altijd s'nachts rijden is ,...

Maar gelukkig laten ze het wel toe als ik zorg voor alternatieven ,...
Illusion    posted on 21-01-2010 22:09
Poster: BboyV

?
Zonder hulp van mijn ouders gaat het echt heel moeilijk hoor als 14-jarige!
Dan begin je uit wanhoop domme aankopen te doen enzo...

Das jammer dan. Leer je vanWinking my eye Heb ik ook gedaan toen ik zo jong was.
En je moet ook leren om te gaan met geld. Het is een FEIT dat je op jonge leeftijd nog niet veel dure spullen kan kopen. Sparen is de optieWinking my eye en geloof mij maar, dat gaat gewoon lang duren.
Alles toch beter een verwend nest zijn, en je alles laten betalen door je ouders.
Tenzij.. je ouders het behoorlijk breed hebben. Maar er zijn niet veel ouders die zo even bij. een dikke pioneer set weggeven.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
dj_groundfever    posted on 21-01-2010 23:34
Poster: CopainsDeluxe
En nu zit ik tussen de 2 problemen in , mijn ouders weten dat ik het ontzettend graag zou doen! (verhuren en meer buiten de familie en vrienden?gaan draaien).
Maar dan vinden ze dat het allemaal nie goed is , bv dat het altijd s'nachts rijden is ,...

Maar gelukkig laten ze het wel toe als ik zorg voor alternatieven ,...

Das meestal toch door de dag rijden? Je moet tog alles nog klaarzetten en testen? Ik heb 2 keer geholpen met een drive-in op te bouwen op een feestje dat ik zelf mee had georganiseerd en da was dan nog een klein feestje en daar hebben we tog onze tijd voor nodig gehad. Ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent. Maar je kan anders misschien als argument gebruiken. Andere gaan tot laat in de ochtend naar feestjes, hun geld op doen en komen bezopen thuis. Jij gaat ook naar feestjes tot laat in de ochtend maar jij verdient er geld bij en bent nuchter als je thuiskomt.

Mijn ouders hadden er geen probleem mee, vonden het alleen een beetje zonde van het geld. Maja een mens moet een hobby hebben eh.
DVDM    posted on 05-02-2010 23:19
toffe reacties gehad hier, ga straks met pa aan de slag dj booth ontwerpen/bouwen ?Happy, laughing ?had ook anders kunnen zijn Happy, laughing
CopainsDeluxe    posted on 06-02-2010 01:40
Poster: dj_groundfever

Das meestal toch door de dag rijden? Je moet tog alles nog klaarzetten en testen? Ik heb 2 keer geholpen met een drive-in op te bouwen op een feestje dat ik zelf mee had georganiseerd en da was dan nog een klein feestje en daar hebben we tog onze tijd voor nodig gehad. Ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent. Maar je kan anders misschien als argument gebruiken. Andere gaan tot laat in de ochtend naar feestjes, hun geld op doen en komen bezopen thuis. Jij gaat ook naar feestjes tot laat in de ochtend maar jij verdient er geld bij en bent nuchter als je thuiskomt.

Mijn ouders hadden er geen probleem mee, vonden het alleen een beetje zonde van het geld. Maja een mens moet een hobby hebben eh.

Nou trouwfeesten,... lopen soms toch wel eens uit hoor :D , en een verjaardagsfeest stop je niet om 9 u s'avonds he :D

(Ik ben 16 jaar btw. )

En wat jij zegt is eigenlijk best een goed argument!
En als ze het zonde vinden van je geld, je investeert en je krijgt er ook iets voor trug later als je iets verhuurt misschien,...
En wat zeker belangrijk is, is dat je het leuk vind ! Dat vind ik het geld al meer dan waard !
User edit by CopainsDeluxe on 06-02-2010 @ 01:41:19 (1%)
djslytha    posted on 07-02-2010 14:54
Ik ben nu ongeveer 3 maanden serieus bezig en hem nu ook een leuk setje gekocht(numark axis 9 en jbsystems compact mengpaneel) alleen mijn moeder vind het allemaal wel leuk wat ik doe Maar bemoeid zich eignelijk nooit mee maar mijn pa die helpt mij egt super veel hij rijdt mij naar mijn feestjes enzovoort. ik ben wel blij dat hij me zo helpt. Maar ik denk dat als je er helemaal voor gaat dat je ouders zowiezo je wel helpen en ook trots zullen zijn. Ps. mijn profiel foto en booth foto komt nog.
CopainsDeluxe    posted on 07-02-2010 19:16
Poster: djslytha
Ik ben nu ongeveer 3 maanden serieus bezig en hem nu ook een leuk setje gekocht(numark axis 9 en jbsystems compact mengpaneel) alleen mijn moeder vind het allemaal wel leuk wat ik doe Maar bemoeid zich eignelijk nooit mee maar mijn pa die helpt mij egt super veel hij rijdt mij naar mijn feestjes enzovoort. ik ben wel blij dat hij me zo helpt. Maar ik denk dat als je er helemaal voor gaat dat je ouders zowiezo je wel helpen en ook trots zullen zijn. Ps. mijn profiel foto en booth foto komt nog.

Een beetje letten op alinea's maakt het lezen ook wat aangenamer Happy, laughing

Wel leuk dat het bij jou ouders goed lukt ! ^^
djvir20    posted on 07-02-2010 19:23
zeg maar nog maar 3 maanden bezig en nu al vollenbak feestjes ? heb je een mixtape want jij moet een supertalent zijn ! :p
dj_groundfever    posted on 07-02-2010 19:38
daar ben ik ook wel eens benieuwd naar, naar je mixtape
CopainsDeluxe    posted on 07-02-2010 22:53
Een mixtape zou ik ook wel eens willen horen dan ! ^^
eentje van jezelf opgenomen he Happy, laughing ...

En je mag ons ook wel eens vertellen hoe je zo snel aan VEEL feestjes geraakt? Cool
Want dat klinkt wel interessant ! ^^
Melle    posted on 08-02-2010 10:13
Mijn ouders steunen me compleet. Ik heb heel vaak gesprekken over later en toekomst in de muziek als dat op me pad komt. Me moeder zoekt naar veel academie's/opleidingen/curussen. Ze steunen me, me oma steunt me zelfs. Met me vader praat ik heel vaak over hoe het is om je geld te verdienen van een artistiek vak. Me hele familie van me tante tot me oma zit in de kunst. Iedereen, de 1 is regiseur, de ander schilder, beelhouwer, illustrator, danseres etc.

Ze willen ook wel dingen voor me kopen, ik ben de laatste tijd weer bezig met gitaar spelen, ik wil dat weer een beetje leren en dan willen ze best een niet al te dure nieuwe gitaar voor me kopen.

Oftewel me ouders supporten me enorm, waar ik ook heel blij mee ben! Verder moet ik voor de meeste dingen wel sparen hoor, het is niet zo dat ik alles krijg, maar ze houden me er niet van tegen.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

94 Users online: 15 Guests (79 Unknown)
Pages generated today : 28.318
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.030.769