Poster: Lawrenz
Ik heb hier de Xenyx 1202FX staan, prima dingetje voor thuis. Ik gebruik hem nu ook voor dat; ik heb een gitaar, keyboard, Windows PC en Macbook erin geplugd, en heb nog lekker wat aansluitingen over wil ik is wat opnemen.Ik verwacht ook geen grote problemen omdat ik hem alleen thuis gebruik, en al m'n apparaten goed verzorg/bescherm tegen stof etc.
Poster: HelixonDa's niet echt verbeteren, da's gewoon aanpassen door de equalizer.
Mijn broer wilt eigenlijk z'n Xbox en PC enz. aansluiten op dat mixertje. ik heb hem verteld dat hij ook zijn gitaar erop aan kon sluitendus dat is de reden dat ie dat mixertje wil, het is geen dj mixer maar een kleine versie van een live mixer. het geluid wou hij verbeteren door de klank in te stellen, enz.
greetzz DJ helixon
Poster: Helixon
Mijn broer wilt eigenlijk z'n Xbox en PC enz. aansluiten op dat mixertje. ik heb hem verteld dat hij ook zijn gitaar erop aan kon sluitendus dat is de reden dat ie dat mixertje wil, het is geen dj mixer maar een kleine versie van een live mixer. het geluid wou hij verbeteren door de klank in te stellen, enz.
greetzz DJ helixon
Poster: Estacy
een gitaar aansluiten? bedoel je dan rechtstreeks van de gitaar naar de mixer, of via de gitaar amp naar de mixer? want ik weet niet of je de gitaar wel ?op direct op de mixer kunt aansluiten, die heeft toch stroom nodig? (de gitaar) normaal krijgt ie dat van de amp
Poster: TheMole
Is misschien een beetje storend voor Helixon. Maar ik was ook van plan om die?Behringer Xenyx 802 te kopen maar kan ik hem dan aansluiten op mijn?MX 4 mk 2
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.