Ola,
Ik zit met een vraag/probleem ik heb een tijdje terug 2 cdj 1000 mk 2 en een djm 400 aangeschaft. Nu ga ik na een ooroperatie na een half jaar bijkomen ga ik weer op pad met m'n nieuwe gear, maar waar moet ik het in meenemen. Ik zoek een case waar alles in past. Na wat zoeken op internet kan ik nergens een case oid vinden waar het in past.
Hebben jullie een zelfde probleem of een oplossing?
What do you think about Case voor 2x cdj 1000 en djm400 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Jazeker, kijk eens naar de road ready casees van bax-shop. Hij is ?199,- en de 1000's kunnen erin. Echter is hij iets te groot voor de djm-400 maar dit kun je opvullen met schuim. Heb ik ook gedaan
Denk dat die het dan maar gaat worden. Jammer dat er geen standaard case voor is. Kan me voorstellen dat er meer mensen met deze samenstelling draaien.
ik heb exact dezelfde set maar dat is idd de enige case waar alles in past volgens mij.ik heb aparte cases, misschien is dit een optie?
This is an old Topic
No new postings for 5.048 days. Post CommentThat would be 168.3 months or a whopping 13.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.