Poster: djdolivieira
Ja nu begrijp ik wel wat je bedoel, Maar dat is met Pioneer ook. Het zijn allerbij merken die ook hifi spullen maken.
Alleen staat Pioneer daar onderaan in de ladder tot ergens halverwege en begint Denon halverwege en gaan ze all the way up. Vergeet ook niet dat Denon onderdeel is van de D&M groep en dat daaronder ook merken als Marantz Pro en Denon Pro vallen, het komt dus echt niet allemaal van de tekentafel uit het DenonDJ hoofdkwartier.
Poster: djdolivieira
Kijk ik wil hem niet afkraken. want ik vind het ook een hele mooie mixer. Maar daar zie ik ook weer de kwetsbaarheid van deze mixer. Mij is altijd hoe meer er op zit hoe meer er kapot aan kan gaan. Dat zeg natuurlijk nog helemaal niks.
Ik ha eerdaags wel naar de shop om hem ff te temen.
En jij denkt dat een DJM daar beter tegen kan?
Ik vind het nogal een drogreden van niks om heel eerlijk te zijn, als dat namelijk de regel is die je hanteerd bij een aankoop dan rijd je vast en zeker ook op een fiets zonder versnellingen en heb je een auto uit het jaar 0 waar geen ABS, ESP, airbags en de hele zooi in zit... om de doodsimpele reden dat als het er niet in zit het ook niet kapot kan?
Sorry hoor maar de tijd staat niet stil en dat heeft ie ook nooit gedaan, er bestaat ook nog zoiets als technologische vooruitgang. Ik draai nu al een aantal jaren mee in het dj wereldje en de apparatuur (waarschijnlijk al langer dan sommigen hier oud zijn) en de dingen die kapot gaan op mixers zijn de dingen die er vanaf dag 1 al op hebben gezeten en dat zijn faders en rotary's (al gaan ze vandaag de dag steeds minder snel kapot). Ik heb nog nooit een falende FX unit gezien in een DJM-800 of een kapotte reverse switch op een CDJ-1000 om maar wat te noemen.
Poster: Helixon
Dat ben ik met je eens, en als er een glas bier e.d. over heen gegeooit wordt kan het zijn dat het mengpaneel eerder kapot is dan wanneer er niet van die poespas aan zit
En als je in de ene auto tegen een boom aan rijd ben je ook iets sneller dood dan met een andere auto... feit is en blijft dat als je maar hard genoeg rijd je in iedere auto het loodje gaat leggen als je hem om een boom heen vouwt.