Wowowowowowowowwww GEIL
de maker van Reason (jeweetwel, de veelbesproken DAW) heeft nu een nieuwe workstation!
Omdat ik me als beta tester opgegeven had(tjah ik dacht waarom niet, wist niet wat het inhield) kreeg ik nu een best volle versie gratis toegestuurd. Maar nu zie ik dus pas echt wat voor software het is, en dat is niet niks, voor velen zijn er nu g??n redenen meer om n?et voor Record te kiezen.
Wat is Record:
Reason, maar dan +audiotracks(dus ook audio-opname)
zoals je in de printscreen kunt zien ook integratie van extra functies van je geluidskaart(ik heb een line 6 keyboard/audiokaart (in 1) )
Enorme masteringsectie(echt enorm)
Dezelfde eenvoud als Reason(en als je reason al aangeschaft hebt, kun je ook alle devices van reason gebruiken, reason zelf hoef je niet meer op te starten)
Dezelfde kwaliteit als Reason
edit: nog een ding vergeten: vergeet de mastermixer, record maakt automatisch kanalen aan.

Nu heb ik dus de laatste beta versie, maar hij werkt echt goed(nog geen bugs kunnen vinden)
En aangezien ik reason heb(ik moet hem op de printscreen nog authorizen, zodat ik ook alle devices etc. kan integreren) hoef ik reason dus niet meer op te starten, en kan ik lekker op me gitaar jammen en dit ook opnemen!
Printscreen(klik er op voor grotere afbeelding)
Dus nu zijn jullie ook ingelicht over deze(wat mij betreft) geweldige software waar ik zeker een Full-versie van ga kopen!
Gr. Erik