Poster: djdolivieira
Nu ga je wel dingen door mekaar halen. Want wat jij hierboven redeneerd heeft hier niemand gezegt.
Want niemand heeft hier gezegt dat mensen onderontwikkeld zijn die top40 luisteren. Dat maak jij de van.
kom opzeg. er word?gezegd dat hoog opgeleiden niet voor lange tijd naar radio 538 luistern.
Dat is toch echt wel zeggen dat je niet ontwikkeld bent als je naar radio 538 luisterd..... en dat vind IK een domme uitspraak
Poster: djdolivieira
ik hou ook van U2 en van MJ en noem maar op. Niet alles in de top 40 is slecht. Zeg maar dat meerendeel goed is. maar juist die mensen die alleen alles in de top40 goed vinden die kraken juist andere stylen van muziek af wat net gen mainstream is. Die vinden stylen als Funk, Jazz, Hiphop, de diepere vormen van rock en alles wat niet hit pontentie?is ruk. ?Ik denk dat mijn muziek smaak vele malen breder gaat dan jou.
waaruit maak jij op dat ik ook maar ergens heb gezegd dat ik een hekel heb aan techno? of welk ander muziek styl dan ook.
laten we ff reeel blijven en lees een paar post terug dat ik alleen heb gezegd dat mensen die voornamelijk naar techno luisteren vaak op andere mensen neerkijken.
dat jullie, denken dat ik dan zeg techno is een slechte style of wat dan ook......... strakke actie
en toch jammer dat het dan weer zo persoonlijk moet, waaruit concludeer jij, dat mijn muziek smaak niet breed gaat?
ik sommeer hier alleen reacties van jullie die nergens duidelijk onderbouwt zijn.
Kun je moeilijk gaan doen, maar daar kom je op internet toch nergens mee.
Ik bedoel het ook niet kwaad van mijn kant, maar sommige dingen word te snel geroepen.
ik heb allang mijn conclussie getrokken uit jullie reacties, conclussies voor het leven zullen we maar zeggen he chapron....
Want afgaan op chaprons wijsheden is ook wel echt goed Randy Katana, Spider, Mike S?of Ron Van Den Beuken dit zijn totaal geen underground of techno dj's.
Zeker trance hardtrance dj's en als er wel iemand commercieel is dan is het ron wel met zijn top 40 hits.
Chapron weet waar je over praat.
Ik ben niet op mijn tenen getrapt, ik hou er niet van als mensen domme dingen zeggen of dingen die niet waar zijn.