Poster: djdolivieira
Nu ga je wel dingen door mekaar halen. Want wat jij hierboven redeneerd heeft hier niemand gezegt.
Want niemand heeft hier gezegt dat mensen onderontwikkeld zijn die top40 luisteren. Dat maak jij de van.
ik hou ook van U2 en van MJ en noem maar op. Niet alles in de top 40 is slecht. Zeg maar dat meerendeel goed is. maar juist die mensen die alleen alles in de top40 goed vinden die kraken juist andere stylen van muziek af wat net gen mainstream is. Die vinden stylen als Funk, Jazz, Hiphop, de diepere vormen van rock en alles wat niet hit pontentie?is ruk. ?Ik denk dat mijn muziek smaak vele malen breder gaat dan jou.
Poster: djmamo
Kijk Wilson, Tekhead?en Chapron weet waar ik het over heb.
Want iedere keer weer verdraai jij mijn woorden Mamo, Dan staan er dingen in jou post die ik helmaal niet gezegt heb, jij zegt dat ik de posts beter moet lezen. ik denk eerst dat jij dat moet dioen. ik wordt niet persoonlijk. Jij wordt dat. Jij open de aanval omdat jij het er niet mee eens ben.?
Leer eerst je posts eens?met respect te openen niet van dat vind ik gelul, je kan het ergens niet mee eens zijn maar laten we daar op een fatsoenlijk manier?discussie over voeren. Ik geef mijn mening jij geef de jouwe.?Mijn mening is mijn mening en zo denk ik er?over.??Back on topic maar weer
Poster: Estacy
Ik ben niet bekend met Trance, maar Ron Beuken ken ik wel! ?Maar gaan we niet erg off-topic?
"Ik wil jullie mening wel weten waarom veel mensen de Techno en de Minimal nog niet snappen?"
Poster: Tekhead
?Ik denk dat de oudere dj's hier op djr te weinig respect krijgen van vele jonge members die nog niks bewezen hebben, jammer, maar wel realiteit. .
Poster: Renzis
Ergens mee eens, alleen vind ik dit ook wel een beetje zwart wit. Kijk iemand die goed is en dat al jaren bewijst, absoluut respect. Aan de andere kant heb je er ook oudere dj's tussen zitten die enkel vanwege hun leeftijd en een paar jaar bij hun vriendjes in de kroeg hebben gedraaid respect eisen (ik bedoel hier niemand persoonlijk mee).
Kijk dj'en is ook een vak waarin het om kwaliteit gaat, en iemand die het al lang doet is niet perse beter als een 19-jarige die pas 2 jaar bezig. Normaal gesproken wel neem je aan.
Daarnaast ben ik van mening dat respect ook ergens vandaan moet komen, als je niet weet wat iemand doet of kan, maar wel brult dat hij goed en geweldig is, dan wil je het toch een keer zien/horen.
Kijk zo'n Oliveira draaid op feesten waar ik zeker nog niet op sta, respect. om maar even een voorbeeld te geven.
Ontopic?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.