Poster: Mixt-Ape
Effe naar de mix luisteren...feedback is coming!
Draai trouwens zelf ook minimal...
Poster: djdolivieiraJa omdat ik de ervaring mis weet ik nog niet echt wat wel kan en wat niet kan zeg maar... Ik?wacht met smart op je tips!
Met minimal kun je veel kanten op. Draai het ook af een toe. Het leuke van minimal is dat je heel veel creativiteit in je set kwijt kan met 3 of 4 decks draaien effectje hier en daar. Het juist goed om te proberen met al die verschillende soorten minimal een geheel te smeden. Desnoods ook nog af een toe een techhouse plaatje of een proggresive plaatje er tussen die er bij past. Heb nu ff geen tijd om naar je mix te luisteren. Ga ik morgen ff doen, Dan kom ik hier weer op terug dat ik je ff wat tips te geven om het nog beter te laten klinken.
Luister vooral veel naar sets van DE meesters zoals bv Richie Hawtin er een is...dat helpt je al veel verder! En zelfs al steek je er niks van op, dan is het tenminste toch gewoon heel leuk om te doen
Luister vooral veel naar sets van DE meesters zoals bv Richie Hawtin er een is...dat helpt je al veel verder! En zelfs al steek je er niks van op, dan is het tenminste toch gewoon heel leuk om te doen
Poster: djdolivieira
Klinkt gewoon goed man. je zou meschien nog een deckje bij kunnen gooien maar voor een 2deck set is er niet veel om aantemerken echt. Ik kon alleen niet op het filmpje zien waar je nou precies mee werkt kwa gear.
Poster: jilis
is het voor mixen van nummers of drive-in??want dat is best een verschil?
Poster: Estacy
Met een drive-in hoef je niet te mixen, en je overgangen hoeven ook niet perfect te zijn, als je maar goede muziek hebt!
Poster: TimmyV
Dacht er net over na dat je niet alleen feesten doet inderdaad. Bruiloften horen er ook bij etc. Is dus eigenlijk afhankelijk van waar je staat. Toch?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.