Hallo allemaal,
Ik ben Remco, 20 jaar oud en een beginnende DJ.
Mijn voorkeur gaat uit naar house/deep/club sounds, aangezien dit commercieel is en in het uitgaansleven veel gedraait word. Dit is dan wat ik zelf ook voornamelijk draai.
Kwa muzieksmaak ben ik echter heel allround, ik vind eigenlijk alles wel leuk.
Ik heb mijn eerste schreden in het DJ pad ooit gezet op een feestje, ik mocht het daar even proberen en ik was gelijk verkocht. Toen een goede vriend van me een tijd later mij uitnodigde om me het een en ander te leren, heb ik dit uiteraard gedaan.
Zo begon ik met oefenen op een CDJ1000-mk3 (2x) en een Dateq XTC, beetje vergevorderde spulletjes voor een beginner but who gives a fuck.
Uiteindelijk heb ik de stap genomen om zelf een kleine booth aan te schaffen en zo heb ik de Pioneer CDJ200 (2x) weten te bemachtigen. Ik heb nog een flut mixer maar ik ga binnenkort overstappen naar de Pioneer DJM400.
Ik heb inmiddels erg veel geleerd en kan mezelf?al wat beter?noemen, dat wil zeggen dat ik op feestjes draai en het mensen naar hun zin kan maken. Beatmatchen etc. gaat ook allemaal prima inmiddels, dus nu is het ervaring opdoen.
Dit wil ik gaan doen door een website te maken en mezelf op myspace te zetten, op die manier wil ik proberen op wat plekjes te gaan draaien zodat ik misschien wat naamsbekendheid in de omgeving kan gaan krijgen. Bijvoorbeeld op feestjes bij vrienden draaien.
Nou heb ik al een en ander gedaan om contact te leggen, ik ga in september een radio programma bij Omroep Amersfoort presenteren dat speciaal gericht is op jongeren en het uitgaansleven.
Super tof dus

Nu is er nog ??n probleem. Een DJ-naam.
Ik zat te denken aan DJ-Remsy, echter die bestaat al. RemcoV zou kunnen, maar dat vind ik nageaapt van Marco-V.
Mijn bijnamen in het dagelijkse leven zijn: Vis, Remsy, wandelende google
Misschien dat iemand van jullie wat leuks weet!